Atak na posła Macierewicza

Data: 2011-12-19 13:55:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza
Warszawska Prokuratura Apelacyjna chce uchylenia immunitetu posła Antoniego Macierewicza (PiS) za publikację raportu z weryfikacji Wojskowych Służb Informacyjnych. Chce mu zarzucić ujawnienie tajemnicy, przekroczenie uprawnień i po¶wiadczenie nieprawdy. - To absurdalne - mówi Niezależnej.pl poseł Macierewicz.
więcej:
http://niezalezna.pl/20604-atak-na-posla-macierewicza

Bicie piany. W połowie lutego przyszłego roku przedawnienie. Mogliby przestać się o¶mieszać.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-19 15:50:54
Autor: WW
Atak na posła Macierewicza
Warszawska Prokuratura Apelacyjna chce uchylenia immunitetu posła
Antoniego Macierewicza (PiS) za publikacjÄ™ raportu z weryfikacji
Wojskowych Służb Informacyjnych. Chce mu zarzucić ujawnienie tajemnicy,
przekroczenie uprawnień i poświadczenie nieprawdy. - To absurdalne -
mówi Niezależnej.pl poseł Macierewicz.
więcej:
http://niezalezna.pl/20604-atak-na-posla-macierewicza

Bicie piany. W połowie lutego przyszłego roku przedawnienie. Mogliby
przestać się ośmieszać.

No tak, rozpieprzył wywiad, zdemaskował agentów a odszkodowania pomówionym płacimy my wszyscy a ten ..... uniknie kary.
Ciekawe, kto mu za to zapłacił.
Jeśli przyjąć zasadę "Is fecit, cui prodest", to zapłacili Rosjanie.

Czy Macierewiczowi zapłacili Rosjanie?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-19 06:53:39
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 19 Gru, 15:50, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> [...]

No tak, rozpieprzył wywiad, zdemaskował agentów a odszkodowania
pomówionym płacimy my wszyscy a ten ..... uniknie kary.
Je¶li przyj±ć zasadę "Is fecit, cui prodest", to zapłacili Rosjanie.

Czy Macierewiczowi zapłacili Rosjanie?

  Pozdrawiam
  WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

tysz tak mi sie wydaje, chyba Rosjanie najbardziej na tym
zdemaskowaniu polskiego wywiadu skozystali, czyli wniosek nasuwa sie
samoistnie...

Data: 2011-12-19 15:27:48
Autor: Obserwator
Atak na posła Macierewicza
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
tysz tak mi sie wydaje, chyba Rosjanie najbardziej na tym
zdemaskowaniu polskiego wywiadu skozystali, czyli wniosek nasuwa sie
samoistnie...

skorzystali !

 a mnie sie nie wydaje, bo widze, ze pisac po polsku tawariszcz J-23 nie umiecie.

Na WUML-u polskiego jezyka slabo uczyli?

Z salonu 24  - wypieprzyli, to sie produkujemy tutaj i gdze indziej?

Data: 2011-12-19 08:42:47
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 19 Gru, 16:27, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Na WUML-u polskiego jezyka slabo uczyli?

Z salonu 24  - wypieprzyli, to sie produkujemy tutaj i gdze indziej?

zgadza sie poprawnie piszemy "skorzystali". reszta bez zmian. po 2
wojnie swiatowej Niemcy nie wydawali nawet nazistowskich agentow.
sw.antoni chyba nie oglada filmow szpigowskich, chocby Bonda.
nagniotki z kolan przerzucily sie mu na kore mozgowa

Data: 2011-12-19 18:39:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:717895a5-1d01-4fdb-9780-c61eae02fdd5i6g2000vbh.googlegroups.com...
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

sw.antoni chyba nie oglada filmow szpigowskich, chocby Bonda.
nagniotki z kolan przerzucily sie mu na kore mozgowa

Dokładnie tak. Rz±dy się zmieniaj±. Tajne służby trwaj±.
Tak jest na całym ¶wiecie, jedynie nie w Polsce.

ps. ustaw se kodowanie poprawnie. Z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable" na "Content-Transfer-Encoding: 8Bit", bo już wku...ia mnie oddzielanie twoich wypowiedzi od moich.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-19 10:50:03
Autor: J-23
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:717895a5-1d01-4fdb-9780-c61eae02fdd5i6g2000vbh.googlegroups.com...

===========================================>
[...]

żĽ¶±ćęółń

celowo nie uzywam polskich znakow diakrytycznych, poniewaz gorzej jest
kiedy w tekscie znajduja sie wyrazy z "powycinanymi" literami niz
lietry bez "ogonkow".

Data: 2011-12-19 20:53:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:983ce636-f050-4eb3-a6f5-9f934e467cceh13g2000vbn.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

celowo nie uzywam polskich znakow diakrytycznych, poniewaz gorzej jest
kiedy w tekscie znajduja sie wyrazy z "powycinanymi" literami niz

=======================================

Nie o to chodzi. Widzisz jak muszę oddzielać twoje pisanie od mojego?
Twoje ustawienia nie pozwalaj± cytować twojego tekstu.
Je¶li jest dobrze ustawiony czytnik, tak jak bozia nakazała, to można wykazać się patriotyzmem i nie kaleczyć ojczystego języka.
Je¶li nie jest to ci obojętne to: "zrob mi laske"

i poszukaj sobie w sieci obja¶nienia dotycz±ce ustawienia kodowania czytników w polskim usnecie.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-19 13:36:06
Autor: J-23
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:983ce636-f050-4eb3-a6f5-9f934e467cceh13g2000vbn.googlegroups.com...

======================================>
[...]

aha! no tak bo ja mam dunskiego kompa. narazie nie wiem jak sie zmiena
kodowanie

Data: 2011-12-20 00:24:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8cfe997c-fb39-45cc-9b71-40ae7d78949ed8g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

==================================
Nie znam Mozilli.
We wszystkich klientach poczty jest chyba podobnie.
Wstawienia zwykłego tekstu:
MIME
Koduj tekst używaj±c: Brak (ty masz ustawione Quoted-Printable)
Zezwalaj na 8-bitowe znaki w nagłówkach.

I to byłoby na tyle.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-20 01:42:46
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 00:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:8cfe997c-fb39-45cc-9b71-40ae7d78949ed8g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

kodowanie

=================================> Nie znam Mozilli.
We wszystkich klientach poczty jest chyba podobnie.
Wstawienia zwyk ego tekstu:
MIME
Koduj tekst u ywaj c: Brak (ty masz ustawione Quoted-Printable)
Zezwalaj na 8-bitowe znaki w nag wkach.

I to by oby na tyle.

--
Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

przestawiłem, może teraz jest dobrze?
dzieki za pomoc/pozdr

Data: 2011-12-20 10:58:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e3b40379-c652-4773-abe3-6c45e214f18dn6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

============================

Jest gorzej niż było. Nie zauważyłe¶, że nie cytujesz polskich diakrytyków? W to miejsce program wstawia ci spacje.
Chyba nie dorosłe¶ do używania tego programu, je¶li on tob± rz±dzi, a nie odwrotnie.
Ja używam od niepamiętnych czasów tego, co dał wujek Gates i nie mam problemów.
Do testów służy alt.af.test. W sieci jest mnóstwo podpowiedzi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-20 03:47:01
Autor: J-23
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:e3b40379-c652-4773-abe3-6c45e214f18dn6g2000vbg.googlegroups.com...

===========================>
[...]

chyba sam mas cos popitolone, u mnie wszystko jest OK!

Data: 2011-12-20 07:20:11
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 12:47, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

chyba sam mas cos popitolone, u mnie wszystko jest OK!

sam sobie odpowiada na swoj post...

to ja jarzabek stefan trener trzeciej klasy

ż±¶Ľćęółń

Data: 2011-12-20 09:50:37
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 16:20, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> chyba sam mas cos popitolone, u mnie wszystko jest OK!

sam sobie odpowiada na swoj post...

to ja jarzabek stefan trener trzeciej klasy

ż±¶Ľćęółń

jest oki

Data: 2011-12-20 18:56:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:794653b0-b5e4-4cd9-b222-3a4b92af0faen6g2000vbz.googlegroups.com...
jest oki

Nie jest oki. Ale. Co tam. Żeby się nie wk...ać mogę przecież nie reagować na twoje posty.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-20 10:23:38
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 18:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:794653b0-b5e4-4cd9-b222-3a4b92af0faen6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

mysle ze tak bedzie lepiej

Data: 2011-12-20 20:06:59
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza
UĹĽytkownik "J-23"<khanula@gazeta.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci news:794653b0-b5e4-4cd9-b222-3a4b92af0faen6g2000vbz.googlegroups.com...
jest oki

Nie jest oki. Ale. Co tam. Żeby się nie wk...ać mogę przecież nie reagować na twoje posty.

Jest ok. Poza tym idiotycznym wklejaniem całych cytatów i nie używaniu polskich liter nie mam uwag do postów J23. To ty masz jakiś problem z czytnikiem.

Data: 2011-12-20 21:09:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcqmeu$43n$1node2.news.atman.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Taki sam jak wszyscy uĹĽytkownicy OE, ktĂłrzy odpowiadajÄ… na posty z Modzilli. Kodowanie
Quoted-Printable jest błędnie obsługiwane przez OE (cytowany tekst w takim wypadku nie jest poprzedzany znakami cytowania), i na grupach dyskusyjnych (przynajmniej w hierarchii pl.*) stosowanie go jest niezalecane (choć nie jest zabronione).

Ty masz prawidłowo skonfigurowaną Modzillę i mój OE prawidłowo cytuje twoje wiadomości.

Wystarczy wstawić ptaszka w odpowiednim miejscu i jest ok. Ale...

KobietÄ™ w drzwiach niektĂłrzy puszczajÄ… przodem. Inni tego nie czyniÄ…, mĂłwiÄ…c, ĹĽe nie jest zabronione nie puszczanie kobiet przodem.
Parafrazując pewne przysłowie można powiedzieć, że uprzejmość jest grzecznością królów. Wielu królami nazwać nie można. Za to można nie podejmować z nimi dyskusji.

Data: 2011-12-20 22:04:13
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 21:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jcqmeu$43n$1node2.news.atman.pl...

> Jest ok. Poza tym idiotycznym wklejaniem całych cytatów i nie używaniu
> polskich liter nie mam uwag do postów J23. To ty masz jaki¶ problem z
> czytnikiem.

> --
> Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
> Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

Taki sam jak wszyscy użytkownicy OE, którzy odpowiadaj± na posty z Modzilli.
[...]

Ty masz prawidłowo skonfigurowan± Modzillę i mój OE prawidłowo cytuje twoje
wiadomo¶ci.

Wystarczy wstawić ptaszka w odpowiednim miejscu i jest ok. Ale...

Kobietę w drzwiach niektórzy puszczaj± przodem. Inni tego nie czyni±,
mówi±c, że nie jest zabronione nie puszczanie kobiet przodem.
Parafrazuj±c pewne przysłowie można powiedzieć, że uprzejmo¶ć jest
grzeczno¶ci± królów. Wielu królami nazwać nie można. Za to można nie
podejmować z nimi dyskusji.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Ty masz prawidłowo skonfigurowan± Modzillę i mój OE prawidłowo cytuje twoje
wiadomo¶ci.

Twoj OE jest fatalny skoro dobrze wczytuje jedynie cos co co mu pasi.
"Ptaszka" nie mam gdzie wstawic bo nie ma takiej opcji w Mozilli. Na
malo uprzejme kometarze nie chce mi sie odpowiadac. W necie sa porady
jak skonfigurowac program Mozilla 2.0 http://konfiguracja.c0.pl/tbird/index200x.html
ale aktualnie uzywa sie wersji 8.0 Polskich znakow diakrytycznych nie
uzywam bo koresponduje z roznymi osobami, ktore maja rozne systemy
kodowania i rozne wersje orogramowania, w roznych czesciach swiata.
Nikt nie zwraca uwagi na to czy mu sie podoba graficzna forma
przekazu, czy nie! Bo to jest tak jakby sie nie mialo ochoty rozmawiac
z obcokrajowcem, ktory slabo mowi po polsku. Nie chcesz to nie
otwieraj moich postow i problem sa zniknie.

Data: 2011-12-21 09:38:39
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza
W dniu 2011-12-21 07:04, J-23 pisze:
[...]

Chrzań się J-23. Chcesz wyglądać jak półanalfabeta z powodu niepisania po polsku, albo imbecyl wklejający całe sążniste cytaty i i odpowiadający na tą górę tekstu jednym zdaniem lub nawet słowem, to sobie tak rób. Ale nie próbój tego usprawiedliwiać takimi tekstami.

Data: 2011-12-21 09:30:20
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza

[...]

Mylisz się, sprawdzałem na Outlooku, - można prawidłowo cytować posty J-23. Tylko kursor trzeba przenieść ręcznie na koniec cytatu, gdyż standardowo pokazuje sie on na górze tekstu. Nic w nim nie ustawiałem, nic nie konfigórowałem.

Data: 2011-12-21 10:37:26
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza
W dniu 2011-12-21 09:30, jadrys pisze:
nic nie konfigórowałem.

Konfigurowałem, miało być oczywiście.

Data: 2011-12-21 10:37:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcs5t5$lo8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Już mi ręce opadają.
Czy ty to rozumiesz: "Quoted-Printable jest błędnie obsługiwane przez OE (cytowany tekst w takim wypadku nie jest poprzedzany znakami cytowania)"

Ty masz ustawione "Content-Transfer-Encoding: 8bit" - OE ciebie dobrze cytuje.
On ma: "Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable" - OE jego Ĺşle cytuje.
I nie tylko on. Każdy, kto ma ustawione Quoted-Printable jest źle cytowany przez OE. Kwestia jednego ptaszka. Kwestia minimum uprzejmości w stosunku tych, którzy używają OE.

To nie ma nic wspĂłlnego z kursorem. Chodzi o znaki ">" na poczÄ…tku cytowanych wierszy.

Data: 2011-12-21 13:27:36
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza

[...]

Nic nie rozumiem i nie chce rozumieć. OE jako taki nie służy mi do niczego, bo to gniot a nie program do czegokolwiek. Chcę tylko powiedzieć że tak mnie zaintrygowałeś tym swoim problemem że pofatygowałem sie i dodałem do owego OE grupę dyskusyjną "Polityka", po przez serwer news.icm.gda.pl.. Nic przy nim nie ustawiałem, nic nie konfigurowałem a cytowanie postów J-23 nie sprawia żadnego problemu. Tak więc to ty coś musiałeś schrzanić, bo czysty, niekonfigurowany OE obsługuje poprawnie posty J-23.

Data: 2011-12-21 14:04:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcsjae$49s$1node2.news.atman.pl...

[...]

Chciałbym to zobaczyć.

Data: 2011-12-21 19:31:12
Autor: jadrys
Atak na posła Macierewicza

[...]

Czyli co? Mam odpowiedzieć na jakiś post J-23 z OE?

Data: 2011-12-21 20:28:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jct8s8$shg$3node2.news.atman.pl...

[...]

Tak byłoby najlepiej i na mój adres mailowy. Żeby nie przegapić.
Jeśli tak zrobisz, to z góry dziękuję.

Data: 2011-12-20 13:06:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7a800354-b91f-4b4e-b1b7-10f75fd96abfh13g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

chyba sam mas cos popitolone, u mnie wszystko jest OK!
A to sk±d się wzięło:
> Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

Je¶li jest OK. to sam sobie odpowiedz na swój post i zobacz, czy dobrze twój program cytuje.

A to sk±d się wzięło?

Data: 2011-12-20 08:19:31
Autor: WW
Atak na posła Macierewicza

Dokładnie tak. Rządy się zmieniają. Tajne służby trwają.
Tak jest na całym świecie, jedynie nie w Polsce.

Nie do końca.
Zdarzyło to się jeszcze dwa razy.
Na Kubie po objęciu rządów przez klan Castro i w Portugalii po "Rewolucji Goździków".
We wszystkich pozostałych przypadkach, nawet słynnej rumuńskiej "Securitate", zmieniono górę i nazwę a trzon fachowy został nienaruszony.

Rozpieprzyć państwowe tajne służby, z kontaktami tworzonymi latami, może tylko zdrajca.

Data: 2011-12-20 13:20:07
Autor: Obserwator
Atak na posła Macierewicza
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nie do końca.
Zdarzyło to się jeszcze dwa razy.
Na Kubie po objęciu rz±dów przez klan Castro i w Portugalii po "Rewolucji GoĽdzików".
[...]

dobra, dobra nie wszyscy sa tacy tepi i umyslowo ograniczeni jak wy, wiec nie
pierniczcie, bo tylko przez kolchoznik mogliscie tak pieprzyc kiedy
wprowadzaliscie komunizm do Polski,

pewnie w Czechach tacy jak Hawel, to byli zdrajcy. Bo tam te WASZE sowieckie
sluzby specjalne natychmiast rozwiazali.

To nie byly POLSKIE sluzby  !

A kto jest paskudnym zdrajaca to chyba normalny czlowiek nie ma watpliwosci?

Wodac teraz jak na dloni, Wlodziu W. z Lodzi:)

Data: 2011-12-20 07:28:06
Autor: J-23
Atak na posła Macierewicza
On 20 Gru, 14:20, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
WW <wu...@vp.pl> napisał(a):
[...]

cytat z interia fakty.pl
http://fakty.interia.pl/polska/news/rmf24-zarzuty-dla-antoniego-macierewicza-malo-realne,1736770
Według prokuratorów, poseł PiS Antoni Macierewicz podał w raporcie o
likwidacji WSI nieprawdziwe informacje i ujawnił tajemnicę państwow±.
Prokuratorzy uznali, że Macierewicz prezentuj±c różne fakty w raporcie
ujawnił tajne metody działania służb wywiadowczych, głównie w
Afganistanie. O tych działaniach traktuje szczególnie 12 rozdział
raportu zatytułowany "Operacja Zen", której kryptonim w rzeczywisto¶ci
brzmi "Kandahar".

jak widac z powyzszego zarzuty dot. wspolczsnie dzialajacych agentow,
wspolpracujacych z natowska agencja wywiadowcza. polskie zarzuty to
jest pikus czyli male miki w porownaniu z ewentualnymi zarzutami sluzb
wywiadu natowskiego, dot. zdrady tajemnic w czasie stanu wojny. za
takie rzeczy na polu walki dostaje sie kulke w leb

Data: 2011-12-20 16:38:49
Autor: stevep
Atak na posła Macierewicza
Dnia 20-12-2011 o 16:27:58 Majtek <latajacy.holender@piraci.nl> napisał(a):

Dnia Tue, 20 Dec 2011 13:20:07 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Wychodzi na to, że jeste¶ dobry w identyfikacji przeciwników. Może ty
jeste¶ sam Macierewicz Antoni? Przedstaw się łachmyto, nie wstydĽ się  swego
nazwiska.

Eee, do tego go nie zmusisz to jeden  z większych trzęsiportków na psp,  nic dziwnego, że prezio też pełme portki to jego guru.

--
stevep

Data: 2011-12-20 17:00:24
Autor: Leprechaun
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "Majtek" <latajacy.holender@piraci.nl> napisał w wiadomo¶ci news:14jvcbqlargzj$.12etkkqc3lngm$.dlg40tude.net...

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Naiwny jeste¶. To tchórz. Zreszt± poczytaj sobie: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator. Link był wielokrotnie podawany na grupie. Zachowałem gos obie na takie własnie okazje. ;)

BomBel

Data: 2011-12-21 08:24:07
Autor: WW
Atak na posła Macierewicza
W dniu 2011-12-20 16:27, Majtek pisze:
Przedstaw się łachmyto, nie wstydĽ się swego
nazwiska.

Czy ja Ciebie obraziłem?
Użycie inektyw zwykle oznacza bezsiln± w¶ciekło¶ć bardzo niedorosłego człowieka.

Z nadziej± poprawy.
WW

Data: 2011-12-19 16:57:27
Autor: Marek Czaplicki
Atak na posła Macierewicza
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 19 grudzień 2011 16:27:

[...]

Popatrz no tylko na swoj± pisaninę. Gdzie >>polskie<< literki poligloto?

Data: 2011-12-19 16:02:57
Autor: Obserwator
Atak na posła Macierewicza
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Popatrz no tylko na swoj± pisaninę. Gdzie >>polskie<< literki poligloto?

juz tu przylazles Czapla, aby bronic kamrata? Czujnys i nerwowy jak ten piesek:

http://bichonfrise.blox.pl/2011/01/Ratlerek.html

Data: 2011-12-19 17:10:33
Autor: Marek Czaplicki
Atak na posła Macierewicza
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 19 grudzień 2011 17:02:

[...]

Jakiego kamrata? Ustaw sobie kodowanie. iso-8859-2

Data: 2011-12-19 16:24:06
Autor: Obserwator
Atak na posła Macierewicza
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Jakiego kamrata? Ustaw sobie kodowanie. iso-8859-2

dobra ustawie, jak ty zmadrzjesz:)

Data: 2011-12-19 17:33:41
Autor: Marek Czaplicki
Atak na posła Macierewicza
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 19 grudzień 2011 17:24:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Jakiego kamrata? Ustaw sobie kodowanie. iso-8859-2

dobra ustawie, jak ty zmadrzjesz:)

S±dzę, że dopiero ustawienie na Twoim miejscu komputera odniosłoby zamierzony skutek. W Office jest taka funkcja, która pocz±tek zdania daje z dużej litery. :-)

Data: 2011-12-20 05:24:56
Autor: stevep
Atak na posła Macierewicza
Dnia 19-12-2011 o 16:27:48  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Aj waj towariszcz enkawudzi¶t.

--
stevep

Data: 2011-12-19 17:00:03
Autor: [He®Sk]
Atak na posła Macierewicza
On Mon, 19 Dec 2011 06:53:39 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

tysz tak mi sie wydaje, chyba Rosjanie najbardziej na tym
zdemaskowaniu polskiego wywiadu skozystali, czyli wniosek nasuwa sie
samoistnie...

sadzisz, ze otrzymal judaszowskie ruble? przypomnij sobie jak to antos rwal do wwy z buta zaraz po katastrofie smolenskiej.
nie mial nawet czasu by ukochanemu preyzdentowi podlozyc pod
glowe swojej marynarki. cos w tym musi byc. ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-20 08:13:25
Autor: WW
Atak na posła Macierewicza
W dniu 2011-12-19 17:00, "[He®Sk]" pisze:
On Mon, 19 Dec 2011 06:53:39 -0800 (PST), J-23<khanula@gazeta.pl>
wrote:

  [...]

[...]

Sprawdzić stan konta?

Data: 2011-12-19 15:24:27
Autor: Obserwator
Atak na posła Macierewicza
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): No tak, rozpieprzył wywiad, zdemaskował agentów a odszkodowania pomówionym płacimy my wszyscy a ten ..... uniknie kary.
Ciekawe, kto mu za to zapłacił.
Je¶li przyj±ć zasadę "Is fecit, cui prodest", to zapłacili Rosjanie.

Czy Macierewiczowi zapłacili Rosjanie?

moj boze, roperdzieli wasz wywiad prosowiecki ?:)

Wiec na pewno placa mu Rosjanie.

Ale Radek z Tuskiem juz ten niesamowity blad naprawili, tawarisz Wlodzimierz
W.? Nieprawdaz?

Data: 2011-12-19 17:00:03
Autor: [He®Sk]
Atak na posła Macierewicza
On Mon, 19 Dec 2011 13:55:56 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

dlatego tak sie spiesza ;o) moim zdaniem to dzialania odstraszajace.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-20 07:44:04
Autor: Przemysław W
Atak na posła Macierewicza
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eef345d$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem czy to nie jest tak, że wystarczy zd±żyć z postawieniem zarzutów, by sprawa się nie przedawniła.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-20 10:32:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Atak na posła Macierewicza

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcpasf$cco$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tyle lat minęło. Dopiero teraz sobie przypomnieli? Bicie piany dla bicia piany.