Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?

Data: 2009-12-06 11:16:57
Autor: mkarwan
Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?
Policja miasta Los Angeles prowadzi śledztwo w sprawie strzelaniny w dniu 30 październik br., która wywiązała się w synagodze Adat Yeshurun Valley Sephardic Synagogue w North Hollywood, uważając stoi za tym "organizacja przestępcza z powiązaniami z Izraelem" - stwierdza dziennik Los Angeles Times.

Strzelanina miała miejsce na parkingu podziemnym synagogi, gdzie postrzelono w nogi dwie osoby.
W dniu strzelaniny policja natychmiast oznajmiła, że chodzi o możliwość "przestępstwa z nienawiści" (Hate crime), z czego skwapliwie skorzystała społeczność żydowska wprowadzając i organizując zwiększone środki ostrożności, najczęściej pokrywane ze funduszy pochodzących z kieszeni podatnika.
Momentalnie też żydowskie agencje prasowe na całym świecie wraz z czołową Ligą Przeciwko Zniesławieniu - ADL, podniosły alarm pisząc o kolejnym "antysemickim ataku".

Pierwsze wyniki dochodzenia wykluczyły jednak niemal zupełnie "przestępstwo z nienawiści", koncentrując się na wątkach kryminalnych, gdyż chodzi najprawdopodobniej o "strzelanię, która miała na celu uciszenie kogoś" - pisze dziennik.

Jakkolwiek policja nie wypowiedziała się definitywnie o sprawcach ataku, to "wiele agencji i służb porządkowych twierdzi, że dochodzenie kieruje się w stronę kryminalnych związków izraelskiej społeczności imigrantów".
Pod tym zaowalowanym pojęciem kryją się groźni przestępcy działający w Stanach Zjednoczonych, zorganizowani w ramach mafii skupiającej Żydów izraelskich oraz  Żydów z b. Związku Sowieckiego, stanowiących trzon największej obecnie w Stanach Zjednoczonych mafii, znacznie przewyższającej swymi wpływami i brutalnością działania słynną kiedyś mafię włoską.

Izraelska agencja JTA zamieściła, jakby wstydliwie, jedynie krótką, kilkuzdaniową notę o dochodzeniu policji, w przeciwieństwie do obszernych tekstów traktujących o przypadkach tzw. antysemityzmu.
źródło http://www.bibula.com/?p=16360
http://celebrifi.com/gossip/LA-synagogue-shooting-might-be-tied-to-Israeli-organized-crime-PHOTO-2384241.html
http://www.huffingtonpost.com/2009/12/02/la-synagogue-shooting-mig_n_377710.html
http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2009/10/synagogue-shooting-1.html
http://jta.org/news/article/2009/10/30/1008846/shooting-at-la-synagogue-likely-not-a-hate-crime

Data: 2009-12-06 19:03:32
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfg0fe$pkk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

.......................<

Dla zydow zycie bez antysemityzmu to zycie zmarnowane , dlatego musza pielegnowac i mnozyc ataki na siebie .

cyc

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępcz ej z powiązaniami z Izraelem" ?
On Sun, 6 Dec 2009 11:16:57 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 a kogo to obchodzi, spamerze ?!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:34:32
Autor: Prawusek
wrote:

> [...]
> Sephardic Synagogue w North Hollywood, uważając stoi za tym "organizacja
> przestępcza z powiązaniami z Izraelem" - stwierdza dziennik Los Angeles

 a kogo to obchodzi, spamerze ?!

Ależ to nie jest spam - Aszkenazi atakują Semitów...
W Polsce też się zacznie...

Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?