Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?

Data: 2009-12-06 19:03:32
Autor: cyc
Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfg0fe$pkk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Policja miasta Los Angeles prowadzi śledztwo w sprawie strzelaniny w dniu 30 październik br., która wywiązała się w synagodze Adat Yeshurun Valley Sephardic Synagogue w North Hollywood, uważając stoi za tym "organizacja przestępcza z powiązaniami z Izraelem" - stwierdza dziennik Los Angeles Times.

Dla zydow zycie bez antysemityzmu to zycie zmarnowane , dlatego musza pielegnowac i mnozyc ataki na siebie .

cyc

Atak na synagogę dziełem "organizacji przestępczej z powiązaniami z Izraelem" ?