Atak na żydosądownictwo w Polsce

Data: 2014-12-15 17:14:36
Autor: Budzik
Atak na żydosądownictwo w Polsce
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

A co się niby takiego kurwa zmieniło, że tacy kurwa obrażeni?

Znowu ten kompleks, ze bez przecinków nie odniesiesz wystarczające skutku u czytającego?

Data: 2014-12-15 18:39:24
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA404B8DDFF05Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie, ale ponosi mnie, jak czytam takich POpaprańców, co przyklepują każde złodziejstwo na narodzie politycznie w czambuł....

Data: 2014-12-15 18:16:06
Autor: Budzik
[...]

10...9...8... i potem pisac.

Atak na żydosądownictwo w Polsce