Atak nienawisci na kukle prezydenta

Data: 2013-02-16 22:38:54
Autor: jr
Atak nienawisci na kukle prezydenta
Data: 2013-02-17 00:31:29
Autor: No pasaran
Atak nienawisci na kukle prezydenta
"jr" <bezadresu@jr.pl> schrieb im Newsbeitrag

Nie miejcie zludzen, z zywymi ludzmi postepuja tak samo, tylko nie
fotografuja.

Z prezydentami, to nie z ludźmi...

Data: 2013-02-17 03:54:56
Autor: glob
Atak nienawisci na kukle prezydenta
On 16 Lut, 22:38, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
http://www.theblaze.com/stories/2012/04/28/epic-effigy-destruction-no...

Nie miejcie zludzen, z zywymi ludzmi postepuja tak samo, tylko nie fotografuja.

No palenie kukieł jest symboliczne, oznacza wykluczanie osobnika ze
stada, co w prymitywnych plemionach kończyło się śmiercią osobnika,
czyli tak, ma to symbol zgody na mord, której chce dokonać jakieś
stado, bo ktoś nie myśli, nie wzoruje się na przyjętych przez stado
zachowaniach.
 Jeszcze Wyspiański opisując polską wiochę na przełomie 19/20 wiek,
pokazuje jak za nieurodzaj oskarżali kogoś kto im podpadł i spalenie
go oznaczało oczyszczenie się z klątwy, z pozbycia się przekleństwa
które rzucono na stado.
  I jak przed sądami palono kukły Alicji Tysiąc to znaczyło chęć jej
mordu.

Data: 2013-02-17 21:09:21
Autor: jr

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:81b8d291-3799-44f0-94ec-c802c1b6aa40m4g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

To nie bylo palenie kukly, ani topienie marzanny. To programowe wzbudzanie zbiorowej nienawisci.
Wieszaja ludziom na szyjach tabliczki: Wrog ludu i napuszczaja motloch. W obozach dzieci kamieniuja kolege przywiazanego do drzewa - jesli ktores ma opory, moze same zostac tak potraktowane.
http://beijingcream.com/2012/06/eerie-surreal-defector-drawings-of-north-korea-concentration-camps/

Data: 2013-02-17 12:30:48
Autor: Trybun
Atak nienawisci na kukle prezydenta
W dniu 2013-02-16 22:38, jr pisze:
http://www.theblaze.com/stories/2012/04/28/epic-effigy-destruction-north-koreans-attack-likeness-of-south-korean-president-with-rocks-an-attack-dog-and-a-tank/ Nie miejcie zludzen, z zywymi ludzmi postepuja tak samo, tylko nie fotografuja.

Pytanie tylko czy te fotki nie były robione po południowej stronie Korei. Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie? Co Polakom zrobiła ta radiostacja w Gliwicach?..

Data: 2013-02-17 17:40:08
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 17 Feb 2013 12:30:48 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Korea Północna to piekny kraj. Jedź tam. Jeżeli wrócisz, opoiwesz jak
piękny.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-17 19:24:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 17:40, Przemysław M. pisze:

[...]

Proszę o załatwienie wizy. Bardzo chętnie bym pojechał choć na jakiś okres do kraju nie skażonego kapitalistyczna zarazą.

Data: 2013-02-17 21:55:22
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfr7lj$qch$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zrob pierwszy krok:
http://www.krld.pl/krld/ambasady
http://www.krld.pl/krld/turystyka

Gdy bedziesz na miejscu, nie upusc gazety na podloge. Zdjecie 'Kochanego Wodza' moze sie pobrudzic, a ty wyladujesz na reedukacji.

Data: 2013-02-18 21:16:22
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 21:55, jr pisze:

[...]

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.

A skąd niby ty wiesz takie rzeczy? Skąd wiesz że w Phenianie Koreańczycy nie bluzgają na swoje władze jak to Polacy robili w czasach PRLu? Lepiej ostrzeż tych co jadą do USA, widziałeś jak Polak został potraktowany gdy wyraził swoje zdanie o tamtejszych władzach?

Data: 2013-02-18 22:15:25
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu28a$mpu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Data: 2013-02-19 22:43:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-18 22:15, jr pisze:

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Ale dlaczego to przedstawiasz jako dowód na coś?

Data: 2013-02-20 00:10:27
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$4node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-18 22:15, jr pisze:

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Ale dlaczego to przedstawiasz jako dowód na coś?

Pytales sie komuchu skad wiem, to ciesz sie, ze masz odpowiedz.

Data: 2013-02-19 16:35:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 21:16:22 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju. --

Data: 2013-02-19 21:54:08
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kg065u$dnc$1dont-email.me...
[...]

Zaloze sie, ze nie pojedzie.

Data: 2013-02-19 22:43:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-19 16:35, Przemysław M. pisze:

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.
Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju.

Jacek jest za cienki w uszach na to żeby załatwić wizę, to może ty mi załatw.. Jestem gotów zrekompensować ci wszystkie wydatki jakie na to poniesiesz i jeszcze dorzucę coś extra.

Data: 2013-02-20 01:04:31
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$3node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-19 16:35, Przemysław M. pisze:

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.
Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju.

Jacek jest za cienki w uszach na to żeby załatwić wizę

Dzisiaj nic nie zalatwiasz 'na ucho' Trybunie.
Udajesz sie do ambasady jako turysta i szczery (jak sadze) przyjaciel kraju DzuCze. Troche kasy powinienes miec, ale przy odrobinie inteligencji moglbys nawet zarobic komuszych wonow jako 'uciekinier z opuszczonego przez socjalizm kraju' i tak dalej. Pozniej bedzieszz musial coraz glosniej gardlowac, bo ani rybek, ani grzybow w lasach... (lepsi od ciebie zbieracze trawe tam jadaja).

Data: 2013-02-19 22:44:16
Autor: Trybun
Atak nienawisci na kukle prezydenta
W dniu 2013-02-18 22:16, jr pisze:

Zemdlilo komuszka?

Nie, mam dość słabe łącze, a temat nie był aż tak interesujący żebym wytrzymał to ciągłe buforowanie, służko jaśniepana.

Data: 2013-02-20 00:15:24
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rni$hv8$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-18 22:16, jr pisze:

Zemdlilo komuszka?

Nie, mam dość słabe łącze

Ja mam gowniany modem na karte z playa i poszlo w niecala minute.

, a temat nie był aż tak interesujący żebym
wytrzymał to ciągłe buforowanie

Wspolczuje twojej wrazliwosci.

Data: 2013-02-17 20:38:38
Autor: jr
Atak nienawisci na kukle prezydenta
   Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie?

:-DDDDDDD
Od tej propagandy pomieszalo wam sie we lbie Trubunie!

 Co
Polakom zrobiła ta radiostacja w Gliwicach?..

Szczula polskich Niemcow na Polakow - ale to nie Polacy na nia napadli. Po wojnie ujawniono, ze byli to wiezniowie z jakiegos obozu, ktorych potem zabito. Cala ta akcja przypomina troche ataki na szkole w Bieslanie i teatr na Dubrowce. Wybito wszystkich zamachowcow, nie oszczedzajac nawet swiadkow, ktorzy mogli cos podejrzewac - stara bolszewicka metoda.

Data: 2013-02-18 21:17:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 20:38, jr pisze:
Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie?

:-DDDDDDD
Od tej propagandy pomieszalo wam sie we lbie Trubunie!

Mówię o prowokacyjnym działaniu Hitlera. Gdybyś Jacek żył w tamtych czasach to też byś oskarżał Polaków otumaniony szwabską propagandą.

[...]

A jak za jakiś czas się okaże że te fotki robili Koreańczycy z południa? Co wtedy powie Jacek, który tak chętnie dołącza się do chóru bezmózgich krytykantów? Na czym ty właściwie opierasz tą swoją krytykę Korei Płn, jaką masz faktyczną wiedzę o tym kraju?

Data: 2013-02-18 22:27:14
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu28a$mpu$2node1.news.atman.pl...
[...]

Tak?..
Tlumaczyc bedziecie sie na zebraniu. Na razie macie nagane partyjna!

Data: 2013-02-19 22:43:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-18 22:27, jr pisze:

Tak?..
Tlumaczyc bedziecie sie na zebraniu. Na razie macie nagane partyjna!
--

Tobie już raczej nie da się niczego wytłumaczyć. Przerażasz wręcz swoją niewolniczą postawą i zwykłą tępotą..

Data: 2013-02-20 00:19:01
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Bo i po co nieudaczny prowoku?