Atak nienawisci na kukle prezydenta

Data: 2013-02-17 12:30:48
Autor: Trybun
Atak nienawisci na kukle prezydenta
W dniu 2013-02-16 22:38, jr pisze:
http://www.theblaze.com/stories/2012/04/28/epic-effigy-destruction-north-koreans-attack-likeness-of-south-korean-president-with-rocks-an-attack-dog-and-a-tank/ Nie miejcie zludzen, z zywymi ludzmi postepuja tak samo, tylko nie fotografuja.

Pytanie tylko czy te fotki nie były robione po południowej stronie Korei. Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie? Co Polakom zrobiła ta radiostacja w Gliwicach?..

Data: 2013-02-17 17:40:08
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 17 Feb 2013 12:30:48 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Korea Północna to piekny kraj. Jedź tam. Jeżeli wrócisz, opoiwesz jak
piękny.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-17 19:24:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 17:40, Przemysław M. pisze:

[...]

Proszę o załatwienie wizy. Bardzo chętnie bym pojechał choć na jakiś okres do kraju nie skażonego kapitalistyczna zarazą.

Data: 2013-02-17 21:55:22
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfr7lj$qch$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zrob pierwszy krok:
http://www.krld.pl/krld/ambasady
http://www.krld.pl/krld/turystyka

Gdy bedziesz na miejscu, nie upusc gazety na podloge. Zdjecie 'Kochanego Wodza' moze sie pobrudzic, a ty wyladujesz na reedukacji.

Data: 2013-02-18 21:16:22
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 21:55, jr pisze:

[...]

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.

A skąd niby ty wiesz takie rzeczy? Skąd wiesz że w Phenianie Koreańczycy nie bluzgają na swoje władze jak to Polacy robili w czasach PRLu? Lepiej ostrzeż tych co jadą do USA, widziałeś jak Polak został potraktowany gdy wyraził swoje zdanie o tamtejszych władzach?

Data: 2013-02-18 22:15:25
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu28a$mpu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Data: 2013-02-19 22:43:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-18 22:15, jr pisze:

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Ale dlaczego to przedstawiasz jako dowód na coś?

Data: 2013-02-20 00:10:27
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$4node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-18 22:15, jr pisze:

Od uciekinierow (takze straznikow z Yodok).

Ale dlaczego to przedstawiasz jako dowód na coś?

Pytales sie komuchu skad wiem, to ciesz sie, ze masz odpowiedz.

Data: 2013-02-19 16:35:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 21:16:22 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju. --

Data: 2013-02-19 21:54:08
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kg065u$dnc$1dont-email.me...
[...]

Zaloze sie, ze nie pojedzie.

Data: 2013-02-19 22:43:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-19 16:35, Przemysław M. pisze:

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.
Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju.

Jacek jest za cienki w uszach na to żeby załatwić wizę, to może ty mi załatw.. Jestem gotów zrekompensować ci wszystkie wydatki jakie na to poniesiesz i jeszcze dorzucę coś extra.

Data: 2013-02-20 01:04:31
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$3node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-19 16:35, Przemysław M. pisze:

Co mi po adresie ambasady? Ja chcę wyjechać na dłuższy okres.
Jedź chłopie. Jedź. Pożyj w tym komunistycznym raju.

Jacek jest za cienki w uszach na to żeby załatwić wizę

Dzisiaj nic nie zalatwiasz 'na ucho' Trybunie.
Udajesz sie do ambasady jako turysta i szczery (jak sadze) przyjaciel kraju DzuCze. Troche kasy powinienes miec, ale przy odrobinie inteligencji moglbys nawet zarobic komuszych wonow jako 'uciekinier z opuszczonego przez socjalizm kraju' i tak dalej. Pozniej bedzieszz musial coraz glosniej gardlowac, bo ani rybek, ani grzybow w lasach... (lepsi od ciebie zbieracze trawe tam jadaja).

Data: 2013-02-19 22:44:16
Autor: Trybun
Atak nienawisci na kukle prezydenta
W dniu 2013-02-18 22:16, jr pisze:

Zemdlilo komuszka?

Nie, mam dość słabe łącze, a temat nie był aż tak interesujący żebym wytrzymał to ciągłe buforowanie, służko jaśniepana.

Data: 2013-02-20 00:15:24
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rni$hv8$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-18 22:16, jr pisze:

Zemdlilo komuszka?

Nie, mam dość słabe łącze

Ja mam gowniany modem na karte z playa i poszlo w niecala minute.

, a temat nie był aż tak interesujący żebym
wytrzymał to ciągłe buforowanie

Wspolczuje twojej wrazliwosci.

Data: 2013-02-17 20:38:38
Autor: jr
Atak nienawisci na kukle prezydenta
   Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie?

:-DDDDDDD
Od tej propagandy pomieszalo wam sie we lbie Trubunie!

 Co
Polakom zrobiła ta radiostacja w Gliwicach?..

Szczula polskich Niemcow na Polakow - ale to nie Polacy na nia napadli. Po wojnie ujawniono, ze byli to wiezniowie z jakiegos obozu, ktorych potem zabito. Cala ta akcja przypomina troche ataki na szkole w Bieslanie i teatr na Dubrowce. Wybito wszystkich zamachowcow, nie oszczedzajac nawet swiadkow, ktorzy mogli cos podejrzewac - stara bolszewicka metoda.

Data: 2013-02-18 21:17:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 20:38, jr pisze:
Czyż Hitler nie musiał napadać na Polskę w samoobronie?

:-DDDDDDD
Od tej propagandy pomieszalo wam sie we lbie Trubunie!

Mówię o prowokacyjnym działaniu Hitlera. Gdybyś Jacek żył w tamtych czasach to też byś oskarżał Polaków otumaniony szwabską propagandą.

[...]

A jak za jakiś czas się okaże że te fotki robili Koreańczycy z południa? Co wtedy powie Jacek, który tak chętnie dołącza się do chóru bezmózgich krytykantów? Na czym ty właściwie opierasz tą swoją krytykę Korei Płn, jaką masz faktyczną wiedzę o tym kraju?

Data: 2013-02-18 22:27:14
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu28a$mpu$2node1.news.atman.pl...
[...]

Tak?..
Tlumaczyc bedziecie sie na zebraniu. Na razie macie nagane partyjna!

Data: 2013-02-19 22:43:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-18 22:27, jr pisze:

Tak?..
Tlumaczyc bedziecie sie na zebraniu. Na razie macie nagane partyjna!
--

Tobie już raczej nie da się niczego wytłumaczyć. Przerażasz wręcz swoją niewolniczą postawą i zwykłą tępotą..

Data: 2013-02-20 00:19:01
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg0rnj$hv8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Bo i po co nieudaczny prowoku?