Atak "pacyfistów"

Data: 2019-02-03 10:12:02
Autor: Pajdak
Atak "pacyfistów"
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/magda-ogorek-zaatakowana-przed-tvp-w-warszawie-komentarze/w0c95sd

"Wczoraj wieczorem Magdalena Ogórek została zaatakowana przed siedzibą TVP,
po nagraniu programu "Minęła 20", przez protestujące tam osoby. Jej auto
zostało zablokowane przez zebranych, którzy obrażali prowadzącą programy w
Telewizji Polskiej."

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Pajdak

Data: 2019-02-03 05:38:16
Autor: Zenek Kapelinder
Atak "pacyfistĂłw"
Kilkanascie osob protestowalo. Widac skale POparcia dla jeloPOzycji. POdpal sie pizdziak w protescie, swiat o tobie uslyszy.

Data: 2019-02-03 05:57:01
Autor: Bruno Brunowski
Atak "pacyfistĂłw"
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 14:38:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Kilkanascie osob protestowalo. Widac skale POparcia dla jeloPOzycji. POdpal sie pizdziak w protescie, swiat o tobie uslyszy.

Ano widać (Ibris dla Onet 2.2.2019): PiS 36%
Kukiz + narodowcy prawie 6%

a po drugiej stronie:
PO-KO 29,6%
Biedroń 6,4%
SLD 6,1%
PSL 4,1%
reszta trochę ponad 2%

--
Bruno

Data: 2019-02-03 06:29:57
Autor: Zenek Kapelinder
Atak "pacyfistĂłw"
Data: 2019-02-03 06:57:19
Autor: Bruno Brunowski
Atak "pacyfistĂłw"
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 15:29:58 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
https://nczas.com/2019/02/02/sondaz-czy-ibris-znow-sie-skompromituje-sondazownia-dramatycznie-rozjechala-sie-z-rzeczywistoscia/

Badanie z sierpnia, wynik z października. Widać kandydat przyłożył się do kampanii.

--
Bruno

Data: 2019-02-04 11:49:20
Autor: Lord Donald
Atak "pacyfistów"
[...]

Wszystko w temacie (Ibris dla Onet 2.2.2019)!
To raczej wyjdzie jak zawsze PiS 70%, Kukiz 20% a wasza PO-KO z resztą jakoś zawalczy o końcówkę. Pamiętaj srajdaczku, nawet jakby na zlecenie niemieckiego Onet nie naciągali sondaży to zawsze PiS jest partią obciachu, ludzie na nią głosują ale o tym nie mówią.

Data: 2019-02-04 03:01:14
Autor: Bruno Brunowski
Atak "pacyfistĂłw"
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 11:49:21 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
To raczej wyjdzie jak zawsze PiS 70%, Kukiz 20% a wasza PO-KO z resztą jakoś zawalczy o końcówkę. Pamiętaj srajdaczku, nawet jakby na zlecenie niemieckiego Onet nie naciągali sondaży to zawsze PiS jest partią obciachu, ludzie na nią głosują ale o tym nie mówią.

A w PiS panika. U Karnowkich dzisiaj już z sześć artykułów o Biedroniu wysmarowali. A taki ładny miał być, antypeowski :)

--
Bruno

Data: 2019-02-04 12:47:44
Autor: z
Atak "pacyfistów"
W dniu 2019-02-04 o 12:01, Bruno Brunowski pisze:
A taki ładny miał być, antypeowski :)

Jak w tok fm napieprzali na Biedronia że rozbija jedność to mały propagandzista Bruno siedział cichutko pod stołkiem :-)

Data: 2019-02-04 03:56:59
Autor: Bruno Brunowski
Atak "pacyfistĂłw"
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 12:47:46 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-02-04 o 12:01, Bruno Brunowski pisze:
> A taki ładny miał być, antypeowski :)

Jak w tok fm napieprzali na Biedronia że rozbija jedność to mały propagandzista Bruno siedział cichutko pod stołkiem :-)

Widzisz, różnica jest taka że TokFM była od zawsze krytyczna, a pisiory w międzyczasie wychwalały Biedronia pod niebiosa, że taki ładny i że opozycję rozbija. Dopiero wczoraj zrobiły zwrot o 180° gdy uświadomiły sobie, że to lewicowiec i elektorat socjalny może im skubnąć. :)

--
Bruno

Data: 2019-02-04 12:59:56
Autor: Budzik
Atak "pacyfistów"
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

Widzisz, różnica jest taka że TokFM była od zawsze krytyczna

hmm, mysle ze poglady były zdecydowanie podzielone... Takie to radio...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2019-02-04 05:16:50
Autor: Bruno Brunowski
Atak "pacyfistĂłw"
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 13:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> Widzisz, różnica jest taka że TokFM była od zawsze krytyczna

hmm, mysle ze poglady były zdecydowanie podzielone... Takie to radio....

Jeśli chodzi o gości masz całkowitą rację, jeśli chodzi o redakcję to mam wrażenie, ze przeważały głosy o "rozbijaniu" opozycji.

--
Bruno

Data: 2019-02-04 11:42:52
Autor: Lord Donald
Atak "pacyfistów"
Kilkanascie osob protestowalo. Widac skale POparcia dla jeloPOzycji. POdpal sie pizdziak w protescie, swiat o tobie uslyszy.

Było by więcej, ale część co dostali po dyszce na rzucanie kamieniami w dinozaura TVP od Kopaczowej obaliła się po czachojebie i przespała w krzakach. Srajdaczek miał przepustkę od fryca jedynie na sobotę, w niedzielę musiał wracać bo na michę fasolki i tanią Bułgarkę z pod drogi musi ktoś u fryca zasuwać i te cegły na budowie nosić.

Data: 2019-02-03 09:04:41
Autor: bytomir.torpeksowy
Atak "pacyfistĂłw"
użytkownik Pajdak napisał:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/magda-ogorek-zaatakowana-przed-tvp-w-warszawie-komentarze/w0c95sd

"Wczoraj wieczorem Magdalena Ogórek

Czyli znów zaatakowana dziennikarza tvpinfo? Czemu obrywa tylko jedna strona:)

Data: 2019-02-04 07:38:16
Autor: Zenek Kapelinder
Atak "pacyfistĂłw"
Podpal sie pizdziak w protescie. Tez bedziesz w Fakcie, na czwartej stronie.

Atak "pacyfistów"