Atak reżimowych hackerów na Nowy Ekran

Data: 2013-01-29 19:41:12
Autor: No pasaran
Atak reżimowych hackerów na Nowy Ekran
Data: 2013-01-30 14:59:06
Autor: No pasaran
Atak reżimowych hackerów na Nowy Ekran
"No pasaran" <no_pasaran@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke9546$8cs$1speranza.aioe.org...
http://www.nowyekran.pl/

Portal nowyekran.pl przestał działać. - Andrzej Grabowski, prezes Zarządu Nowy Ekran SA ukradł domenę - pisze Tomasz Parol bloger o pseudonimie Łażący Łazarz w jednym z ostatnich artykułów na stronie portalu. Jego zdaniem doszło do kradzieży domeny.

- Informujemy, że nie miało miejsce żadne włamanie, ani problem z zabezpieczeniami paneli służących do zarządzania domenami oraz usługami przez naszych Klientów - pisze w oświadczeniu serwis nazwa.pl, który zarządza domeną "NE".

- Ekonomia pracy operacyjnej polega na tym, że należy inwestować w przedsięwzięcia perspektywiczne. Otóż okazało się, że orientacja neomoczarowska nie jest perspektywiczna i nie jest w stanie stworzyć jakieś siły z prawej strony - komentuje specjalnie dla portalu niezalezna.pl dr Jerzy Targalski.

- Perspektywy "Nowego Ekranu" były kiepskie i kiedy pojawiły się nowe w postaci "Uważam Rze", to wszystkie środki zostały skierowane na "Uważam Rze" i "Rzeczpospolitą", które mają być elementem budowy obozu prezydenckiego, czyli orientacji prorosyjskiej w polskich szatach narodowych - mówi Targalski.

- W tej sytuacji środki finansowe dla "NE", który już był niepotrzebny, zostały odcięte. A jak środków zabrakło, to no to panowie się pokłócili. Jakieś próby, żeby żyć kosztem blogerów, się nie udały - kontynuuje.

- Najbardziej mnie śmieszy postawa pana Tomasza Parola, który jeszcze kilka miesięcy temu pisał pozwy i straszył mnie sądem za mój artykuł, a teraz powtarza nawet w ostrzejszej formie to, co ja czy Aleksander Ścios pisaliśmy wcześniej. Moim zdaniem jest to kompletne zakłamanie. Rozumiem, że Tomasz Parol przeskoczył do działalności operacyjnej w "Uważam Rze" Pińskiego, więc nie powinien tak strasznie tego Nowego Ekranu żałować - komentuje Targalski.

Autor: Marek Nowicki
Żródło: niezalezna.pl

http://niezalezna.pl/37890-nowyekranpl-zniknal-z-sieci

Atak reżimowych hackerów na Nowy Ekran