Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności

Data: 2020-12-02 02:00:34
Autor: Zexon
Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności
Data: 2020-12-02 10:48:10
Autor: u2
Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności
W dniu 02.12.2020 o 10:00, Zexon pisze:
Radio Wnet
https://youtu.be/t3s4F7Er-_M

ano codziennie coś się tam dzieje, ani chybi jakaś wojna będzie kiedyś

szkoda, bo to bogate kraje, ale jakby marnotrwiły swoje bogactwa na niepotrzebne szarpaniny, kiedy pandemia szaleje

Data: 2020-12-02 03:30:32
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 10:48:13 UTC+1 u2 napisał(a):
[...]
Te kraje co napisałeś że są bogate wcale nie są bogate. One są tak samo bogate jak ktoś kto kupił samochód i dom na kredyt a na codzienne wydatki bierze pożyczki u bocianów różnych. Przedwczoraj był w tv program. Między innymi powiedzieli że w Polsce nie wydrukowana na finansowanie ostatnich wydatków żadnej pustej zlotowki.

Data: 2020-12-02 13:50:56
Autor: u2
[...]

są bogate w majątek pasywny, czyli najważniejsze i nie brakuje im majątku aktywnego, czyli kapitału

ale coś się tam źle dzieje skoro wychodzi na taką skalę ulica, czyli żółte kamizelki, no i codzienna groza w Niemczech, zwłaszcza przed świętami, czy jakiś kolejny dżyhadysta nie przejedzie się truckiem po świętujących

Killimuszko chyba miał rację, będzie z tego wielka wojna

Data: 2020-12-02 08:53:23
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 13:51:16 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
są bogate w majątek pasywny, czyli najważniejsze i nie brakuje im majątku aktywnego, czyli kapitału ale coś się tam źle dzieje skoro wychodzi na taką skalę ulica, czyli żółte kamizelki, no i codzienna groza w Niemczech, zwłaszcza przed świętami, czy jakiś kolejny dżyhadysta nie przejedzie się truckiem po świętujących Killimuszko chyba miał rację, będzie z tego wielka wojna
Co Ty za majątek pasywny wymyśliłeś? Pytam Googla co to majątek pasywny i jaki duży ma Francja, Anglia itd. I żadnej sensownej odpowiedzi. Mało prawdopodobne żeby google nic nie znalazło. Może swoimi słowami spróbuj napisać o co Ci chodziło.

Data: 2020-12-02 18:06:15
Autor: u2
[...]

spolszczyłem passive assets, czyli środki pasywne, które jednak generują zyski

Data: 2020-12-02 11:47:00
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 grudnia 2020 o 18:06:54 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
spolszczyłem passive assets, czyli środki pasywne, które jednak generują zyski
Daj jakieś linki do majątku pasywnego Francji. Co to za majątek, ile tego jest, kto go ma, kto nim zarządza, jak można go spieniężyć itd.

Data: 2020-12-02 13:06:59
Autor: Jan Osik
Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności
On Wednesday, December 2, 2020 at 8:47:01 PM UTC+1, 4kogu...@gmail.com wrote:
środa, 2 grudnia 2020 o 18:06:54 UTC+1 u2 napisał(a): > W dniu 02.12.2020 o 17:53, Zenek Kapelinder pisze: > > Co Ty za majątek pasywny wymyśliłeś? Pytam Googla co to majątek pasywny i jaki duży ma Francja, Anglia itd. I żadnej sensownej odpowiedzi. Mało prawdopodobne żeby google nic nie znalazło. Może swoimi słowami spróbuj napisać o co Ci chodziło. > spolszczyłem passive assets, czyli środki pasywne, które jednak generują > zyski
Daj jakieś linki do majątku pasywnego Francji. Co to za majątek, ile tego jest, kto go ma, kto nim zarządza, jak można go spieniężyć itd.

Proszę:

https://www.carrefour.pl/

Polakom tak się poprawiło pod rządami pistargowicy, że przekuli twoje słowa w czyn:

https://www.money.pl/gospodarka/polacy-coraz-czesciej-kradna-w-sklepach-najwiecej-w-woj-mazowieckim-i-slaskim-6580171119213440a.html
29.11.2020 18:38
Polacy coraz częściej kradną w sklepach. O prawie 30 proc. wzrosła liczba przestępstw kradzieży w sklepach w trzecim kwartale tego roku w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. I żeby nie było, że to przez zmiany w mózgu wywołane koronawirusem:

https://www.money.pl/ubezpieczenia/niepokojace-dane-policji-coraz-wiecej-kradziezy-z-wlamaniem-6472886019397249a.html
29.01.2020 11:42
Niepokojące dane policji. Coraz więcej kradzieży z włamaniem
W 2017 roku w Polsce doszło do 65,5 tysiąca kradzieży z włamaniem do domów i mieszkań. Rok później było ich już o ponad 3,5 tys. więcej.

Data: 2020-12-02 17:57:52
Autor: Budzik
Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Przedwczoraj był w tv program. Między innymi powiedzieli że w
Polsce nie wydrukowana na finansowanie ostatnich wydatków żadnej
pustej zlotowki.
Kto to mowił?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-12-02 19:42:22
Autor: Sylvio Balconetti
Am 02.12.20 um 18:57 schrieb Budzik:
[...]

sputniknews?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Atak w Niemczech! Nie żyją dwie osoby. Problem policji we Francji i jej brutalności