Ataki medialne na Erykę Steinbach

Data: 2010-09-17 19:23:51
Autor: abc
Ataki medialne na Erykę Steinbach
Przykład z żydowskiej gazety dla Polaków można zobaczyć tu:
http://wyborcza.pl/1,75248,8385404,Steinbach_atakuje_Bartoszewskiego__Westerwelle_broni.html#ixzz0zo5UaqWZ

Pretekstem s± dwie wypowiedzi Eryki Steinbach.

Pierwsza, że Polska sprowokowała wybuch wojny przeprowadzaj±c w marcu 1939
r. czę¶ciow± mobilizację. Zarzucono jej fałszowanie historii podczas gdy
taka mobilizacja rzeczywi¶cie miała w Polsce miejsce. Można o tym przeczytać
np. tu: http://wp39.pl/plan-mobilizacyjny

W drugiej wypowiedzi, która wywołała oburzenie Steinbach stwierdziła, że
Bartoszewski ma zły charakter.  Nie widzę w tym żadnego powodu do
histerycznych ataków lewactwa.

Nie jestem fanem Eryki Steinbach ale co prawda, to prawda.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-09-17 11:15:19
Autor: glob
Ataki medialne na Erykďż˝ Steinbach

Re: Ataki medialne na Erykďż˝ Steinbach
Wiadomość:

abc napisał(a):
Przyk�ad z �ydowskiej gazety dla Polak�w mo�na zobaczy� tu:
http://wyborcza.pl/1,75248,8385404,Steinbach_atakuje_Bartoszewskiego__Westerwelle_broni.html#ixzz0zo5UaqWZ

Pretekstem sďż˝ dwie wypowiedzi Eryki Steinbach.

Pierwsza, �e Polska sprowokowa�a wybuch wojny przeprowadzaj�c w marcu 1939
r. cz�ciow� mobilizacj�. Zarzucono jej fa�szowanie historii podczas gdy
taka mobilizacja rzeczywi�cie mia�a w Polsce miejsce. Mo�na o tym przeczyta�
np. tu: http://wp39.pl/plan-mobilizacyjny

W drugiej wypowiedzi, kt�ra wywo�a�a oburzenie Steinbach stwierdzi�a, �e
Bartoszewski ma zďż˝y charakter.  Nie widzďż˝ w tym ďż˝adnego powodu do
histerycznych atak�w lewactwa.

Nie jestem fanem Eryki Steinbach ale co prawda, to prawda.

--
Nie da si� oddzieli� polityki od religii. Nie da si� w cz�owieku oddzieli�
katolika od obywatela. Rozdzia� pa�stwa od Ko�cio�a jest sztuczny.

Rany , nawet historii nie zna. Mobilizacji było bardzo dużo, tak jak
uciekajÄ…cych z Polski jeszcze rok przed wybuchem wojny, bo oddawna
wiedziano co się szykuje. Jednak traktować mobilizacje jak atak na
obcy kraj, to nadwyraz kłamliwe zakłamanie. To tak jakby teraz Ruscy
się szykowali, to w Polsce co chwila miałbyś mobilizację przy granicy
z RosjÄ…, ale to nie znaczy napad na Ruskich.

Data: 2010-09-17 11:32:22
Autor: Marek
Ataki medialne na Eryk Steinbach
On 17 Wrz, 20:15, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
Re: Ataki medialne na Eryk Steinbach
Wiadomo¶ć:

abc napisał(a):

> [...]

> katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Rany , nawet historii nie zna. Mobilizacji było bardzo dużo, tak jak
uciekaj±cych z Polski jeszcze rok przed wybuchem wojny, bo oddawna
wiedziano co się szykuje. Jednak traktować mobilizacje jak atak na
obcy kraj, to nadwyraz kłamliwe zakłamanie. To tak jakby teraz Ruscy
się szykowali, to w Polsce co chwila miałby¶ mobilizację przy granicy
z Rosj±, ale to nie znaczy napad na Ruskich.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba byly nawet plany ataku prewencyjnego na Niemcy ???...
Nie słyszales o tym ?

Data: 2010-09-17 12:11:02
Autor: glob

Marek napisał(a):
> [...]
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Chyba byly nawet plany ataku prewencyjnego na Niemcy ???...

Nie było takich planów. Hitler tylko Polakom proponował sojusz, bo
prawdopodobnie chodziło mu o Rosję, ale Polacy czytali M.K i tam
Hitler uważa że naród polski to podludzie nie wiele od ¶wiń się
różni±cy i Polacy odmówili ,bo staliby się sił± robocz± dla niemiec.

Data: 2010-09-18 11:45:07
Autor: Marek
On 17 Wrz, 21:11, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

prawdopodobnie chodziło mu o Rosję, ale Polacy czytali M.K i tam
Hitler uważa że naród polski to podludzie nie wiele od ¶wiń się
różni±cy i Polacy odmówili ,bo staliby się sił± robocz± dla niemiec.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Poczytaj chocby tutaj:
http://niniwa2.cba.pl/1939_koniec_niezdrowego_romansu.htm

Data: 2010-09-18 12:53:05
Autor: glob

Marek napisał(a):

> [...]
> różni±cy i Polacy odmówili ,bo staliby się sił± robocz± dla niemiec.- Ukryj cytowany tekst -

No i o co ci chodzi , gdybania na temat ataku na niemcy były
dwadzia¶cia lat wcze¶niej i były to gdybania, gra o bezpieczeństwo, za
to zgadza się to co pisałem, że Hitler chciał ruskich zaatakować, ale
denerwuje mnie w tym artykule gdybanie, czyli co by było jakby było.

Data: 2010-09-17 20:29:40
Autor: abc
Ataki medialne na Eryk? Steinbach
Rzecz w tym, że Erica Steinbach stwierdziła, że to Polacy, a nie Niemcy,
jako pierwsi rozpoczęli mobilizację w 1939 r.  I tyle.

Za¶ media zinterpretowały to jako sugestię, że że Polska ponosi czę¶ciow±
odpowiedzialno¶ć za wybuch ¶wiatowego konfliktu.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-09-17 12:05:15
Autor: glob
Ataki medialne na Eryk? Steinbach

abc napisał(a):
Rzecz w tym, �e Erica Steinbach stwierdzi�a, �e to Polacy, a nie Niemcy,
jako pierwsi rozpoczďż˝li mobilizacjďż˝ w 1939 r.  I tyle.

Za� media zinterpretowa�y to jako sugesti�, �e �e Polska ponosi cz�ciow�
odpowiedzialno�� za wybuch �wiatowego konfliktu.

--
Nie da si� oddzieli� polityki od religii. Nie da si� w cz�owieku oddzieli�
katolika od obywatela. Rozdzia� pa�stwa od Ko�cio�a jest sztuczny.

Nie. S. twierdzi, że to Polska napadła na Niemcy i pokazuje, że były
mobilizacje, wykorzystuje mobilizacje do kłamstwa, że to Polacy
rozpoczeli wojnÄ™.

Data: 2010-09-17 21:29:39
Autor: dK
Ataki medialne na Eryk? Steinbach

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c93b39c$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to prawda w marcu 1939 r.doszło do czę¶ciowej mobilizacji w polskiej armii. To fakt.
Natomiast nie ma co w sumie mówić o mobilizacji niemieckien, bo Wehrmacht miał odpowiedni± zdolno¶ć bojow± bez koniecznosci uciekania się do dodatkowej mobilizacji. Dopiero w po 1941 zaczęto sięgać do rezerw.

dK
-- -
Nie da się oddzielić pieniędzy od religii. Nie da się w księdzu oddzielić
wiary od mamony. Bez kasy Ko¶ciół nie istnieje.

Data: 2010-09-18 15:25:17
Autor: bolek
[...]

No przecież Niemcy nie potrzebowali mobilizacji.
Oni byli cały czas zmobilizowani.
Armia byłe gotowa od Anschlusu i Czechosłowacji.

bolek

Data: 2010-09-17 20:31:00
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 20:15, glob pisze:

.
[...]

No niekoniecznie, taka mobilizacja może wywołać atak prewencyjny. A to jest poważne usprawiedliwienie ataku. Tak jest teraz z tym prowokującym kacapa rozmieszczeniem jankeskich rakiet w naszym kraju. Żeby się ktoś nie zdziwił jak przez to Warszawa zniknie z powierzchni ziemi.

Data: 2010-09-17 12:07:30
Autor: glob

jadrys napisał(a):
> [...]
> z Rosj±, ale to nie znaczy napad na Ruskich.

No niekoniecznie, taka mobilizacja może wywołać atak prewencyjny. A to
jest poważne usprawiedliwienie ataku. Tak jest teraz z tym prowokuj±cym
kacapa rozmieszczeniem jankeskich rakiet w naszym kraju. Żeby się kto¶
nie zdziwił jak przez to Warszawa zniknie z powierzchni ziemi.

Jaki atak, jak mobilizację masz nawet w czasie pokoju jako ćwiczenie.
No ty pewnie za ćwiczenia posłałby¶ atomówkę.

Data: 2010-09-18 08:43:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 21:07, glob pisze:

jadrys napisał(a):
[...]
jest powaĹĽne usprawiedliwienie ataku. Tak jest teraz z tym prowokujÄ…cym
kacapa rozmieszczeniem jankeskich rakiet w naszym kraju. Żeby się ktoś
nie zdziwił jak przez to Warszawa zniknie z powierzchni ziemi. .
Jaki atak, jak mobilizację masz nawet w czasie pokoju jako ćwiczenie.
No ty pewnie za ćwiczenia posłałbyś atomówkę.

Nie z takich powodów wybuchały wojny. Czasem wystarczyło większe zgrupowanie wojsk w pobliżu granicy żeby wywołać atak strony zagrożonej.

Data: 2010-09-17 23:48:22
Autor: glob

jadrys napisał(a):

> [...]

Nie z takich powodów wybuchały wojny. Czasem wystarczyło większe
zgrupowanie wojsk w pobliżu granicy żeby wywołać atak strony zagrożonej.

Tylko w twojej paranoji.

Data: 2010-09-18 09:24:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-18 08:48, glob pisze:

Nie z takich powodów wybuchały wojny. Czasem wystarczyło większe
zgrupowanie wojsk w pobliżu granicy żeby wywołać atak strony zagrożonej.
Tylko w twojej paranoji.

No może.. Ale jedno jest pewne - nie prowokując potencjalnego wroga można często uniknąć wojny.

Data: 2010-09-18 00:30:45
Autor: glob

jadrys napisał(a):
W dniu 2010-09-18 08:48, glob pisze:

> Nie z takich powodów wybuchały wojny. Czasem wystarczyło większe
> zgrupowanie wojsk w pobliżu granicy żeby wywołać atak strony zagrożonej.
> Tylko w twojej paranoji.

No może.. Ale jedno jest pewne - nie prowokuj±c potencjalnego wroga
można często unikn±ć wojny.

No nie męcz, bo polacy wiedzieli o zbliżaj±cej się wojnie i oczywi¶cie
ty by¶ armii nie mobilizował, no to rzeczywi¶cie polska by padła w
ci±gu półgodziny .

Data: 2010-09-18 00:34:33
Autor: DJ MC Donald Musk
On 18 Wrz, 09:30, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
jadrys napisał(a):> W dniu 2010-09-18 08:48, glob pisze:

> [...]

No nie męcz, bo polacy wiedzieli o zbliżaj±cej się wojnie i oczywi¶cie
ty by¶ armii nie mobilizował, no to rzeczywi¶cie polska by padła w

gdyby Polska zazadala eksterytorialnego korytarza przez rosje do
gruzji to oczywiscie rosja by sie na to zgrodzila bardzo chetnie - by
uniknac wojny oczywiscie...

Data: 2010-09-18 09:53:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-18 09:30, glob pisze:

jadrys napisał(a):
W dniu 2010-09-18 08:48, glob pisze:
Nie z takich powodów wybuchały wojny. Czasem wystarczyło większe
zgrupowanie wojsk w pobliżu granicy żeby wywołać atak strony zagrożonej.
Tylko w twojej paranoji.
No moĹĽe.. Ale jedno jest pewne - nie prowokujÄ…c potencjalnego wroga
można często uniknąć wojny.
No nie męcz, bo polacy wiedzieli o zbliżającej się wojnie i oczywiście
ty byś armii nie mobilizował, no to rzeczywiście polska by padła w
ciągu półgodziny .

oczywiście nie usprawiedliwiam tu agresji Hitlera na nasz kraj. Ale obwiniam rząd sanacyjny o zawarcie złych sojuszy które mogły na Hitlerze wywrzeć wrażenie osaczenia i zagrożenia Niemiec.

Data: 2010-09-18 01:08:59
Autor: glob

jadrys napisał(a):

> [...]

obwiniam rząd sanacyjny o zawarcie złych sojuszy które mogły na Hitlerze
wywrzeć wrażenie osaczenia i zagrożenia Niemiec.

 ZbliĹĽaĹ‚a siÄ™ wojna i co mieli zrobić, pokazali Hitlerowi, ĹĽeby nie
ryzykował napadu na Polskę, bo mamy sąsiadów. Za to Hitler wtenczas
dogadał się ze Stalinem i obaj wiedzieli, że będą walczyli ze sobą jak
uporają się z przeklętą Polską. Jednocześnie Hitler chcąc pokazać
swoją moc wypowiedział wojnę francji i anglii. Francuzi nabijali się z
polaków, że miesiąc czasu się bronili, bo mieli największe wojska na
lini Mażinota i Hitler załatwił ich w parę dni, che, che.

Data: 2010-09-18 10:06:49
Autor: dK

jadrys napisał(a):
[...]

Tu się całkowicie zgadzam. O ile wywalcznie niepodległosci było majstresztykiem wykorzystania sytuacji międzynarodowej, o tyle w dwudziestoleciu całkowicie zparzepaszczono te osiągnięcia. Polska była skłócona absolutnie ze wszystkimi swoimi sąsiadami. Nie prowadzono zupełnie pragmatycznej polityki zagranicznej. Katastrofa zaczęła się w sumie już w 1920 r. kiedy zaprzepaszczono możliwości jakie dało de facto zwycięstwo w wojnie polsko-sowieckiej. Pokój ryski to była pierwsza porażka polskiej polityki zagranicznej, bo mieliśmy wszystkie atuty w tym militarne, by granice RP ustalić mniej wiecej w położeniu przed I rozbiorem i doprowadzić do obalenia komunizmu w Rosji.

dK

Data: 2010-09-18 00:32:55
Autor: DJ MC Donald Musk
On 18 Wrz, 09:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Tylko w twojej paranoji.

No może.. Ale jedno jest pewne - nie prowokuj±c potencjalnego wroga

mozna sie np. poddac od razu i wtedy na pewno uniknie sie wojny...

Data: 2010-09-18 09:52:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-18 09:32, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Absolutnie nie, ale też swoim zachowaniem nie prowokować (po jaka ciężka cho**rę nam te jankeskie "Patrioty"?). Jednak o poddawaniu się bez walki nie ma mowy. Historia uczy że można wygrać wojnę nawet z potężniejszym przeciwnikiem (wojna Polsko-Sowiecka w 1920).

Data: 2010-09-18 01:09:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 18 Wrz, 09:52, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> mozna sie np. poddac od razu i wtedy na pewno uniknie sie wojny...

Absolutnie nie, ale też swoim zachowaniem nie prowokować (po jaka ciężka
cho**rę nam te jankeskie "Patrioty"?).

?
a rusko-bialoruskie manewry nad polska granica to oczywiscie moga byc?

Data: 2010-09-17 20:59:49
Autor: u2
W dniu 2010-09-17 19:23, abc pisze:
Nie jestem fanem Eryki Steinbach ale co prawda, to prawda.

Oczywi¶cie, powiedziała kilka słów prawdy o Panu Profesorze i zacz±ł się
cyrk merdialny ze strony GW :)

Ataki medialne na Erykę Steinbach