Atakują ryngrafami i butelkami z benzyną

Data: 2009-09-05 20:54:45
Autor: Grzegorz Z.
Atakują ryngrafami i butelkami z benzyną
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/zwolennicy-pinocheta-atakuja-policje,1363752

Data: 2009-09-05 21:06:32
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/zwolennicy-pinocheta-atakuja-policje,1363752

Zapewne Alliendysci beda atakowac strzalami w tyl glowy, co tez brdziej sie Grzesiowi powinno podobac.

R.

Data: 2009-09-05 12:56:42
Autor: Antenka
Atakują ryngrafami i butelkami z benzyną
Zapewne Alliendysci beda atakowac strzalami w tyl glowy, co tez brdziej
sie Grzesiowi powinno podobac.

Widzę, że temat powraca jak bumerang. Niezmiennie będę bronić generała
Augusto Pinocheta - Boży człowiek to był... [***]

Antenka

Data: 2009-09-06 10:50:09
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd943b07-f563-4325-8436-c8bcad133652z30g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Nie moze byc inaczej .
Weszpolacy , czyli wszypolskie kazdemu faszyscie , nawet jesli jest nim ludobojca , przyklasna .

cyc

Data: 2009-09-06 02:05:57
Autor: Antenka
On 6 Wrz, 10:50, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:cd943b07-f563-4325-8436-c8bcad133652z30g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]

Antenka

Nie moze byc inaczej .
Weszpolacy , czyli wszypolskie kazdemu faszyscie , nawet jesli jest nim

To był wybawca od czerwonej zarazy. R.I.P  Generale!

Antenka

Data: 2009-09-06 14:52:08
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:929f8c02-69ca-488f-89bc-37d535f6aa2cm11g2000yqf.googlegroups.com...
On 6 Wrz, 10:50, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

ludobojca , przyklasna .

cyc

To był wybawca od czerwonej zarazy. R.I.P  Generale!

To byl ludobojca i tak jest postrzegany przez caly swiat !.

cyc

Data: 2009-09-05 21:06:34
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/zwolennicy-pinocheta-atakuja-policje,1363752

Podoba mi sie określenie pani prezydent - "tragedia, jaka dotknęła Chile 11 września, 36 lat temu." Nic dodać, nic ująć.

Atakują ryngrafami i butelkami z benzyną