Ateisci postepuja nielogicznie

Data: 2012-10-12 10:25:17
Autor: boukun
Ateisci postepuja nielogicznie

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50770399$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Nauki przyrodnicze nie maja w istocie zadnego zwiazku z religia. Poniewaz
zajmuja sie natura, nie moga glosic zadnych opinii o Stworcy, ani
pozytywnych, ani negatywnych.

Bog nie jest bytem materialnym. Nie da sie go poznac zmyslami. Nie miesci
sie on w kontinuum czasoprzestrzennym.

To jak można było go zmyślić? Jaki idiota wymyślił boga? A właściwie to wiadomo, bogów wymyślali szamani, żeby podporządkować sobie motłoch...

Jak postępują wierzący w bożków? Proszę sobie dopisać...

boukun

Data: 2012-10-12 01:40:29
Autor: khanula
W dniu piątek, 12 października 2012 10:26:05 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Jak postępują wierzący w bożków? Proszę sobie dopisać...

abecadla sie zakalapućkał. mial logicznie uzasadnic istnienie tego "swojego boga" a bredzi te same glupoty o poznawaniu boga pozazmyslowym czy tez transcendentnym. co to ma wspolnego z logika. glupek jakis z niego

Data: 2012-10-13 16:06:44
Autor: leszek niewiadomski
Am 12.10.2012 10:40, schrieb khanula@gazeta.pl:
[...]

W sprawie formalnej: Nie bylo mnie jakis czas, pocilem sie i wygrzewalem w cieplych krajach, a notebook uzywalem tylko do czytania wiadomosci czy ktos umarl, znowu wybuchl jakis wulkan, zbliza sie koniec swiata, mamy inna walute, rzad, granice itd. Wracam i spostrzegam, ze grupa choc nie zmienila nazwy, ale robi konkurencje psr. Brakuje tylko natchnionego meza, ktory wyliczalby co miesiac date przyjscia niejakiego Jezusa. Moze pan abecadlo podjalby sie tej zaszczytnej roli i wlaczyl swoj aparat logiczny? A moze by sie przeniosl do psr?
--
ln.

Data: 2012-10-14 09:05:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-13 16:06, leszek niewiadomski pisze:

[...]

To z powodu tego że tacy jak ty wyjeżdżając na wakacje zapominają o dyskusjach na psp. W ten sposób grupę opanowała garstka religijnych i antyreligijnych fanatyków i oni teraz tu nadają ton.

PS. Jakie to były kraje?

Data: 2012-10-14 09:48:39
Autor: Marek Woydak
Dnia Sun, 14 Oct 2012 09:05:32 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Mógłbys mnie uświadomić kto na tej grupie jest fanatykiem?

MW

Data: 2012-10-14 13:41:10
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.10.2012 09:05, schrieb Trybun:
[...]

Wstydze sie przyznac, ale poludniowa Portugalia czyli Algarve. Nikomu nie polecam: dwa tygodnie upal ponad 30 gradusow, chmury jak na lekarstwo, raz tylko krotko popadalo, a nawet gradzilo. Wracasz do domu, a tam w nocy 2 stopnie! :-) Dlaczego?
--
ln.