Ateista chce się pozbyć Boga

Data: 2012-10-10 21:07:22
Autor: Marek Czaplicki
Ateista chce się pozbyć Boga
abc wrote:

Ateista chce się pozbyć Boga, aby tym samym wyeliminować strach przed
sÄ…dem,
na którym mógÅ‚by zostać skazany.  Jednakże w psychice ateisty pozostaje
tęsknota za wiecznością.

Ciekawość skąd taka wiedza na temat ateistów? Czego chcą, co robią i do czego dążą a także jakie mają pragnienia? Przeprowadzane są jakieś badania? I jak można wykryć prawdziwego ateistę? Takiego, który nie tylko mówi, bo mówić można wiele, ale i naprawdę obywa się bez wiary?

Data: 2012-10-10 13:11:38
Autor: jan.lasko
Ateista chce siê pozbyæ Boga
On Oct 10, 2:07 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
abc wrote:
> Ateista chce siê pozbyæ Boga, aby tym samym wyeliminowaæ strach przed
> s±dem,
> na którym móg³by zostaæ skazany.  Jednak¿e w psychice ateisty pozostaje
> têsknota za wieczno¶ci±.

Ciekawo¶æ sk±d taka wiedza na temat ateistów? Czego chc±, co robi± i do
czego d±¿± a tak¿e jakie maj± pragnienia? Przeprowadzane s± jakie¶ badania?
I jak mo¿na wykryæ prawdziwego ateistê? Takiego, który nie tylko mówi, bo
mówiæ mo¿na wiele, ale i naprawdê obywa siê bez wiary?

W Polsce najczê¶ciej prowadzi siê badania dotycz±ce zawarto¶ci tuska w
tusku, natomiast badania odno¶nie ateistów istniej±, na przyk³ad w
ZSRR by³y prowadzone na masow± skale przez okres +/- 70 lat, wyniki
mo¿na sobie obejrzeæ udaj±c siê na wycieczkê. Warto równie¿ wpisaæ
sobie w okienko wyszukiwarki "prof. Antony Flew", ten ¶waitowej s³±wy
ateista nie tylko prowadzi³ badania, napisa³ równie¿ ciekaw± ksi±¿kê
któr± dzieci polskiej postkomuny powiny przeczytaæ. Mo¿na j± kupiæ w
tym miejscu:

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/74810/bog-istnieje

Data: 2012-10-10 21:13:59
Autor: abc
Ateista chce się pozbyć Boga
Szatan kusi katolika, aby (krok po kroku):

1) Odrzucił Kościół (Chrystusowi mówię - tak, a Kościołowi - nie),

2) Odrzucił Chrystusa (Bogu Jedynemu mówię - tak, a Chrystusowi - nie),

3) Odrzucił Boga (religii mówię - tak, a Bogu Jedynemu - nie),

4) OdrzuciÅ‚ religiÄ™  (ja sam jestem sobie bogiem),

5) "Zabawił się" w okultyzm (bawią mnie horoskopy, magia, satanizm, ale w
nie nie wierzę, ... hmmm... no może odrobinę wierzę...)

6) Poddał się władzy szatana przez trwanie w grzechach ciężkich (po trupach
bliznich osiÄ…gnÄ™ wygodÄ™ i bogactwo)

Dzięki Bogu, człowiek ma jednak wolną wolę i może odrzucać te pokusy
szatana. Rozmiar sukcesu szatana zależy więc od człowieka, a nie od szatana.

Nawet jeżeli człowiek ulegnie jednak tym pokusom, to zawsze może z łatwością
pozbyć się demonów chciwości i rozwiązłości, nienawiść i gniewu, rozpaczy i
depresji, rzetelnie i szczerze podchodzÄ…c do Sakramentu Pokuty.

Przez Sakrament Pokuty człowiek staje się ponownie niewinnym i radosnym
dzieckiem Bożym, w którym po usunięciu demonów znów jest miejsce dla
Chrystusa w Najświętszym Sakramencie.

Data: 2012-10-10 21:21:42
Autor: Marek Czaplicki
abc wrote:

[...]

Pytałem, że czy są jakieś badania na temat ateistów. To co kto robi w ramach wiary to jest problemem wierzących. Szatan też jest elementem wiary. Bo wynika z wiary. Jeżeli jest dobró-Bóg, to jest i zło-Szatan. Odpowiedz co z ludźmi, którzy odrzucili zarówno Boga jak i Szatana, bo obywają się bez wiary. Czy są jakieś badania?

Data: 2012-10-10 21:27:28
Autor: Trefni¶
W dniu 10.10.2012 o 21:13 abc <abc@wp.pl> pisze:

Szatan kusi katolika, aby (krok po kroku):

1) Odrzuci³ Ko¶ció³ (Chrystusowi mówiê - tak, a Ko¶cio³owi - nie),

2) Odrzuci³ Chrystusa (Bogu Jedynemu mówiê - tak, a Chrystusowi - nie),

3) Odrzuci³ Boga (religii mówiê - tak, a Bogu Jedynemu - nie),

4) Odrzuci³ religiê  (ja sam jestem sobie bogiem),

5) "Zabawi³ siê" w okultyzm (bawi± mnie horoskopy, magia, satanizm, ale w
nie nie wierzê, ... hmmm... no mo¿e odrobinê wierzê...)

6) Podda³ siê w³adzy szatana przez trwanie w grzechach ciê¿kich (po  trupach
bliznich osi±gnê wygodê i bogactwo)

(...)

Po którym kroku katolik staje siê ateist±?
Po przej¶ciu wszystkich, czy jeden wystarczy?
Bo wiesz, punkt pierwszy jest wrêcz modny ostatnio...

Poza tym, co z Duchem ¦wiêtym? Mo¿na go odrzuciæ, czy tylko zapomnia³e¶ o  Trójcy ¦wiêtej w powy¿szych punktach?

--
Trefni¶
Nieszczêsny rodzaj ludzki tak zosta³ stworzony, ¿e ci, którzy poruszaj±  siê po go¶ciñcu, zawsze bêd± obrzucaæ kamieniami tych, którzy wytyczaj±  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-10-10 21:34:21
Autor: Grzegorz Z.
Ateista chce siê pozbyæ Boga
abc napisa³:

1) Odrzuci³ Ko¶ció³ (Chrystusowi mówiê - tak, a Ko¶cio³owi - nie),

Wypisz wymaluj sekta lefebrystów.

--
"Ateizm jest religi± w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybów jest
hobby"

Data: 2012-10-11 22:16:41
Autor: mkarwan
Ateista chce siê pozbyæ Boga
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k54ijt$igj$1dont-email.me...
Wypisz wymaluj sekta lefebrystów.

 listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-11 08:26:37
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5075c956$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy katolik odzuca Jezusa czy nie, to szatan ma w czterech literach.
Albowiem to szatan stworzył ten kościół w obecnym kształcie rekoma rzymskiego cezaza dla własnej wygody.
Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego sie trzeba modlić o
wszelakie Å‚aski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Ateista chce się pozbyć Boga