Athlon II X3 - kilka pytań

Data: 2010-08-01 21:44:10
Autor: grzesiek
Athlon II X3 - kilka pytań
witam,

mam trzy pytania dotyczÄ…ce procesora Athlon II X3 (wersja 440):

1) jaka powinna być prawidłowa temperatura pracy? Na stronach producenta nie znalazłem tej informacji. Z boxowym chłodzeniem, zaraz po złożeniu zestawu, pod dużym obciążeniem (benchmark) dochodzi do 60 stopni Celsjusza. Czy to bezpieczne? Warto wymienić chłodzenie na lepsze?

2) Zasilacz (OCZ Stealthxtream 2 500W) posiada złącze do zasilania CPU 4 pin (na stronie sklepu i na opakowaniu jest, że ma wtyczkę 4+4 pin, aczkolwiek na stronie producenta podają, że jednak 4 pin). Czy to ma jakieś praktyczne znaczenie, że jest ta mniejsza wtyczka? Nie ma to żadnego negatywnego wpływu na wydajność, stabilność czy cokolwiek innego?

3) Słyszałem, że niektórzy odblokowują czwarty rdzeń w tych Athlonach. Czy może to doprowadzić do uszkodzenia procesora lub jego niestabilnej/niewłaściwej pracy? Czy są jakieś inne zagrożenia, i czy w ogóle jest sens robienia czegoś takiego?

będę wdzięczny za odpowiedź na wszystkie lub niektóre moje pytania :)

--
pozdrawiam,
Grzegorz Olszewski

Data: 2010-08-01 22:33:57
Autor: GLaF
Athlon II X3 - kilka pytań
Dnia Sun, 01 Aug 2010 21:44:10 +0200, grzesiek napisa³(a):

mam trzy pytania dotycz±ce procesora Athlon II X3 (wersja 440):

1) jaka powinna byæ prawid³owa temperatura pracy? Na stronach producenta nie znalaz³em tej informacji.

http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUSideBySide.aspx?id=626&id=698
--
GLaF

Athlon II X3 - kilka pytań