Athlon II x2 3000 czy Athlon II x4 2600

Data: 2010-01-10 14:13:17
Autor: Michał Bień
Athlon II x2 3000 czy Athlon II x4 2600
W dniu 2010-01-08 17:00, Marcin N pisze:

Co poradzicie? Wg mnie dwurdzeniowiec z szybkim zegarem będzie szybszy,
ale nie wiem, jak zachowują się nowe gry.

Jeszcze na marginesie - co prawda to tylko benchmark.pl (baaaardzo dużo w moich oczach stracili w ciągu ostatnich kilku lat, zwłaszcza od kiedy współpracują z Komputronikiem, ostatnio była awantura o znaczek "dobry produkt" dla GF 240GT), ale poczytać nie zaszkodzi:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Zdecyduj%2C_ile_rdzeni_powinien_miec_twoj_procesor.-2592.html

Michał Bień

Athlon II x2 3000 czy Athlon II x4 2600