Athlon X2 6000+ ktora wersje wybrac?

Data: 2009-03-31 10:12:02
Autor: Doxent
Athlon X2 6000+ ktora wersje wybrac?

Uzytkownik "G Nowak" <gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> napisal w wiadomosci news:gqq0ua$5gi$1inews.gazeta.pl...
Mam problem z wyborem procesora, chcialbym go wcisnac do della E521. Nie wiem, czy nie warto dolozyc pare groszy do wersji 89w (mniej cache, 100mhz

moga byc klopoty z ta 65nm wersja procesora. Wiekszosc producentów plyt glównych zapomnialo o zaktualizowaniu biosów i trzeba recznie obnizyc napiecie zasilania o 0,1 V. Powinien chodzic na ok. 1.35 V a wiekszosc plyt traktuje go 1,45V przez co sie przegrzewa i po kilku godzinach zwisa. Jezeli jakas plyta nie udostepnia mozliwosci regulacji napiecia to mamy klopot.

Athlon X2 6000+ ktora wersje wybrac?