Atmosfera wokół Nowaka gęstnieje coraz bardziej

Data: 2013-06-11 18:36:01
Autor: Parvus
Atmosfera wokół Nowaka gęstnieje coraz bardziej
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b74ae5$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
Politycy Prawa i Sprawiedliwości zarzucili ministrowi transportu Sławomirowi Nowakowi, że stchórzył nie decydując się na udział w zaplanowanym posiedzeniu sejmowej komisji infrastruktury. Według PiS "atmosfera wokół Nowaka gęstnieje coraz bardziej".

A wg mnie PiS to idioci i atmosfera wokół nich robi się smierdząca.

Data: 2013-06-11 18:49:38
Autor: Bolek
W dniu 2013-06-11 18:36, Parvus pisze:
[...]

Na razie to najbardziej śmierdzi w "rządzie" Tuska.

Bolek

Data: 2013-06-11 18:56:57
Autor: Parvus

Użytkownik "Bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51b75523$0$1457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skąd wiesz, wąchałeś?

Data: 2013-06-11 18:59:41
Autor: u2
W dniu 2013-06-11 18:49, Bolek pisze:
[...]

pewnie parchus siedzi w tym gwnie i dlatego mu smierdzi ...-;)

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Atmosfera wokół Nowaka gęstnieje coraz bardziej