Atom N455 speedstep

Data: 2011-05-13 21:15:47
Autor: Agent
Atom N455 speedstep
Witam,
Mam netbooka z procesorem Atom N455 i systemem Windows XP Home. Do ilu MHz obniża się taktowanie tego procesora? Wydaje mi się że powinno do 800 Mhz a u mnie schodzi do 1054 MHz wg CPU-Z. Bios pozwala na przetaktowywanie które odbywa się poprzez ilość gwiazdek od 1 do 5 :) i mam teraz na 3 gwiazdki czyli defaultowo tak jak wyjąłem z pudełka). W biosie wszystkie funkcje oszczędzania mam powłączane, zmiana planu zasilania w Opcjach zasilania też nic nie daje. Oczywiście sprawdzanie prędkości odbywa się bez włączonych programów. Użycie procesora 1-4 %. Ma ktoś jakiś plan aby procesor schodził niżej? Może jest tez jakiś program zarządzający zasilaniem pod XP. Netbook to MSI U135DX.
Dzięki za odp.

Atom N455 speedstep