Atom w ¦widnicy

Data: 2011-05-03 12:15:35
Autor: boukun
Atom w ¦widnicy
Katastrofa atomowa w Jokoshimie wychodzi teraz w ¦widnicy, ¶nieg pada i pada, a¿ drzewka owocowe ledwo co zapylone uginaj± siê pod ciê¿arem ¶niegu zalegaj±cego na li¶ciastych ga³êziach.

Ku¼wa, tak siê cieszy³em na tegoroczne plony, a tu masz ci babo p-lacek, katastrofa nieurodzaju zaplanowana. Te elektrownie atomowe zniszcz± ca³y ¶wiat...

boukun

Data: 2011-05-03 03:35:25
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 12:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Jed¼ po konserwy do Goerlitz.

matador.

matador.

Data: 2011-05-03 13:11:51
Autor: raff
Atom w ¦widnicy

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:01c6082a-233c-4e9b-a721-3bcf31e0b3a7j25g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Buehehehe. Katastrofa w Fukuszimie...   i snieg w jego ogrodku...   Buehehehehe

Czegoz ten plebs nie wymysli.

R.

Data: 2011-05-03 04:22:57
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 13:11, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Buehehehe. Katastrofa w Fukuszimie...   i snieg w jego ogrodku...   Buehehehehe

Czegoz ten plebs nie wymysli.

:-)

B±d¼ mu lito¶ciwy, poczekajmy a¿ w ¦widnicy w³±cz± pr±d - boukun
bêdzie móg³ siê "broniæ".

http://news.google.pl/news/search?pz=1&cf=all&ned=pl_pl&hl=pl&q=%C5%9Bnieg+dolny+%C5%9Bl%C4%85sk

matador.

Data: 2011-05-03 15:53:15
Autor: boukun
Atom w ¦widnicy

U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f8b3195f-972f-4678-a7ef-c39e7b5d5ce4j28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nosz kurwa, akurat jak pisa³em 3 godziny temu posta, to mi pr±d wy³±czyli... Widzê, ¿e jeste¶ na bierz±co...

boukun

Data: 2011-05-03 07:07:31
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 15:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Nosz kurwa, akurat jak pisa³em 3 godziny temu posta, to mi pr±d wy³±czyli...
Widzê, ¿e jeste¶ na bierz±co...

W przeciwieñstwie do Ciebie jestem na BIE¯¡CO i mam UPS-a.

matador.

Data: 2011-05-03 16:34:00
Autor: boukun
Atom w ¦widnicy

U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7d65c233-2889-464b-86e4-fb0bebe1239ch12g2000pro.googlegroups.com...
On 3 Maj, 15:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Nosz kurwa, akurat jak pisa³em 3 godziny temu posta, to mi pr±d wy³±czyli...
Widzê, ¿e jeste¶ na bie¿±co...

W przeciwieñstwie do Ciebie jestem na BIE¯¡CO i mam UPS-a.

matador.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
A nie masz ochoty, chocia¿ na 5 minut wyj¶æ z domu?

boukun

Data: 2011-05-03 07:44:55
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 16:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:7d65c233-2889-464b-86e4-fb0bebe1239ch12g2000pro.googlegroups.com...
> [...]

matador.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
A nie masz ochoty, chocia¿ na 5 minut wyj¶æ z domu?

Nie, bo zimno jak cholera, pada ¶nieg z deszczem - a z psem wyjdê
pó¼niej. On te¿ nie przepada za pluch±.

matador.

Data: 2011-05-03 16:37:55
Autor: raff
Atom w ¦widnicy

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:7d65c233-2889-464b-86e4-fb0bebe1239ch12g2000pro.googlegroups.com...
[...]

To wszystko przez Fukuszime.

R.

Data: 2011-05-03 07:47:06
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 16:37, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:7d65c233-2889-464b-86e4-fb0bebe1239ch12g2000pro.googlegroups.com...

> [...]

> Widzê, ¿e jeste¶ na bierz±co...

W przeciwieñstwie do Ciebie jestem na BIE¯¡CO i mam UPS-a.

"...moze to syæko bez te atomy..."
.... fragment piosenki - chyba "Silnej Grupy pod Wezwaniem" (?)

matador.

Data: 2011-05-03 07:47:22
Autor: Antenka
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 13:11, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Czegoz ten plebs nie wymysli. <

Wszystko przez te kr±¿±ce po orbicie oko³oziemskiej  satelity! :D

Antenka

P.s. Ciekawe, ¿e jeden z drugim nie pomy¶leli o "palcu Bo¿ym"! ;-)
Tornada w USA, w Nowej Zelandii a teraz ¶nieg w boukunowym ³ogrodzie.
Pan Bóg zacz±³ wymierzaæ karê bezbo¿nikom!

Data: 2011-05-03 16:51:17
Autor: boukun
Atom w ¦widnicy

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0622eb85-fb7e-44d6-ac04-b7f830d572fee8g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pana Boga wczoraj ubili... i teraz grzmi...

boukun

Data: 2011-05-03 09:14:36
Autor: matador
Atom w ¦widnicy
On 3 Maj, 16:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Pana Boga wczoraj ubili... i teraz grzmi...

Popatrz sobie jak ten Twój "bóg" mieszka³:
http://www.youtube.com/watch?v=04lVLAwJGKY&feature=aso

matador.

Data: 2011-05-03 22:44:27
Autor: Kaczysta
Atom w ¦widnicy

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipol4d$b4j$1mx1.internetia.pl...
[...]

4 maja 1978 roku te¿ sypnê³o ¶niegiem - w wojsku na porannej zaprawie odwalali¶my ¶nieg w jednostce.
AZ

Atom w ¦widnicy