Atrakcje Gór Świętokrzyskich

Data: 2009-07-30 12:06:16
Autor: J_K_K
Atrakcje Gór Świętokrzyskich

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:h4rlit$k97$1news.onet.pl...
Kłaniam się grupie :-)
Googluję od kilku dni w poszukiwaniu celów do zwiedzenia w Górach
Świętokrzyskich i okolicy. Mam już oczywiście typy najczęściej polecane,
typu Tokarnia, Raj, Chęciny, Łysogóry, Wąchock, dąb Bartek, itp., ale wciąż
mam pewien niedosyt i obawę, że coś ważnego i fajnego mogę przeoczyć. Jakie
byłyby Wasze typy na listę najciekawszych atrakcji tego regionu. Spędzę tam
pewnie z dwa tygodnie, z bazą m.in. w Kielcach...

Lokalne wydanie Wyborczej (także internetowe) publikowało
propozycje wycieczek w mniej zanane, a ciekawe miejsca.

A z innych rzeczy - ciuchcia jędrzejowska Expres Ponidzie,
w Jędrzejowie także opactwo i museum zegarów,
Piknik Żelazne Korzenie w Samsonowie (ale były z nim ostatnio jakieś
problemy), ogólnie zabytki techniki COP, zamek w Sobkowie, etc.

Pzdr

JKK

Atrakcje Gór Świętokrzyskich