Atrakcje Gór Świętokrzyskich

Data: 2009-07-30 12:31:54
Autor: Jacek Krywult
Atrakcje Gór Świętokrzyskich
ohhh jak dwa tygodnie, to jest co robić :))
Kielce, okolice Chęcin, Sandomierz, Góry Pieprzowe, Krzemionki Opatowskie,
no i Ponidzie niedaleko  aż po Wiślicę.

To  wszystko są przpiękne regiony przesycone atrakcjami. Naprawdę wymarzone miejse
na wakacje, weekend, albo jednodniowy wypad.

Podobało mi się także muzeum lat dziecięcych Żeromskiego w Kielcach
i muzeum przyrodnicze na św, Krzyżu.
fajne kościółki w zapomnianych wioskach,
jaskinie gipsowe,
gród w Stradowie, potężny , średniowieczny.
Gagaty Sołtykowskie - piękne miejsce z tropami dinozaurów do tego.
Krzyżtopór, Szydłów, skansen w Tokarni, muzeum w Jędrzejowie-obowiązkowo!!
skałki, kamieniołomy, krzyże przydrożne, flora i fauna. :-)))))) Bajka!!!!
Zajrzyj do mnie na stronę, to może coś Tobie jeszcze wpadnie do głowy.

http://www.foto.pwsk.pl/index.php?tag=ponidzie
http://www.foto.pwsk.pl/index.php?tag=g%E3%B3ry-%E5%9Awi%E4%99tokrzyskie

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Atrakcje Gór Świętokrzyskich