Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich

Data: 2009-12-06 08:03:33
Autor: blackone
Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich
On 6 Des, 04:00, pmol...@ant.pl wrote:

Dlatego moge siedziec do upadlego w Szczyrku, gdzie jest las i puch.

Moge podobnie powiedziec o swojej miejscowce, o ktorej w "wielkim
swiecie" nikt nie slyszal- tyko 50km tras ale za to jaki las z
puchem;-)

W tej chwili, jezeli ktos zachwala jakis osrodek/rejon jestem
zachowawczy i zawsze sie pytam - a las jest? Nie wiem, na przyklad
jakie sa Wlochy - nigdy tam nie bylem.

Nie wiem jak we Wloszech, ale nam sie spodobalo austriackie Mayrhofen
i zwlaszcza zalesione gory Penken i Horberg - jezdzilismy po lesie 5
na 7 dni pobytu - w polmetrowym puchu prawie nie tknietym (czy tam
jeszcze nie wiedza do czego sluzy puch???) - tam na prawde sie mozna
wyzyc w lesie. Na Penken byla swietna jazda po lesie niemalze
wszedzie, gdzie by w las nie wjechac.
Polecam zwlaszcza alternatywna wersje trasy "Harakiri" - po lesie.
Jednego dnia jezdzilismy rozne warianty tego zjazdu przez 3 godziny.
Ani jednego czlowieka tam oprocz nas.
Oprocz tego zjazd z Penken po lesie w kierunku Horberg i dalej pod
Horbergbahn do Schwendau - bardzo dlugi zjazd i uzaleziony od tego,
czy lezy snieg w dolinie i DUZO sniegu pod gondola. Jest wersja
oficjalne tego zjazdu (nieprzygotowywany ski-route nr1 do Schwendau -
ta zostaje szybko rozjezdzona) i ...nasza nieoficjalna, odkryta po
rozjedzeniu tej pierwszej. My zaczynalismy powyzej "1" - odjazd w bok
od niebieskiej trasy nr "2".
I wiele innych pomniejszych lesnych zjazdow - w mniejszej i wiekszej
odleglosci od przygotowanych tras.

OK, nie polecam zjazdu obok Harakiri i tego do Schwandau dla
poczatkujacych, ktory byc moze czytaja ten watek, zeby nie bylo skarg
potem, ze bylo stromo albo ktos sie zgubil;-)

Zjazdy wysogorskie:
zjazd w Horbergjoch (mam nadzieje, ze nazwy nie pokrecilam):
http://www.pudderjagar.no/skiturar/bilder/10003max.jpg  To ten
"pagorek". (Zjazd uzaleziony od stopnia zagrozenia lawinowego)

Teren ogromny - tak sie nam spodobalo, ze pod koniec stycznia jedziemy
znowu - duzo dobrego terenu, gdzie jeszcze nie zdazylismy pojezdzic.

Kilka fotek z Penken, rowniez z alternatywnego "Harakiri" z pierwszego
dnia:
http://www.pudderjagar.no/skiturar/090215.html

podrawiam
Gosia
P.S:
Jestesmy narciarzami przez 90% czasu (i przez 10% snowboardzistami;-),
ale przygotowane trasy nas nie interesuja, gdy jest dobry snieg poza
trasa.

Data: 2009-12-07 11:22:21
Autor: Jarek Spirydowicz
Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich
In article <a83c4a32-ed8e-4ae2-b6ff-e4382da88db7@e7g2000vbi.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

OK, nie polecam zjazdu obok Harakiri i tego do Schwandau dla
poczatkujacych, ktory byc moze czytaja ten watek, zeby nie bylo skarg
potem, ze bylo stromo albo ktos sie zgubil;-)

Jako początkujący, któremu się tam zdarzyło w maliny zjechać, zdecydowanie potwierdzam :D

[...]

Jeżeli Ci chodzi o "pagórek", na który wywozi widoczne w prawym dolnym rogu "żelazko", to on się nazywa Wanglspitz.

Teren ogromny - tak sie nam spodobalo, ze pod koniec stycznia jedziemy
znowu - duzo dobrego terenu, gdzie jeszcze nie zdazylismy pojezdzic.

I pomyśleć, że się miniemy dosłownie o włos... Penken z przyległościami to też mój ulubiony ośrodek w dolinie. Pojeździć bym z Wami nie pojeździł, ale miło byłoby choć popatrzeć :)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-12-07 03:03:21
Autor: blackone
On 7 Des, 11:22, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

> [...]

Jeżeli Ci chodzi o "pagórek", na który wywozi widoczne w prawym dolnym
rogu "żelazko", to on się nazywa Wanglspitz.

O dokladnie ten szczyt.

> [...]

to też mój ulubiony ośrodek w dolinie. Pojeździć bym z Wami nie
pojeździł, ale miło byłoby choć popatrzeć :)

A dlaczego bys z nami nie pojezdzil -my tam roznie i w roznych
miejscach jezdzimy, latwych i trudniejszych - wszystko zalezy jakie
warunki danego dnia, w kazdym razie zawsze jest wesolo:-)
http://www.pudderjagar.no/skiturar/bilder/10030max.jpg
....nawet po glebie w sniegu prawie po pas i 15 minutowym poszukiwaniu
nart w lesie, ha ha:-DDD...
.....i zwlaszcza po 20 minutowej akcji wyciagania znajomego spod
swierka, gdzie niechcacy wlecial:
http://www.pudderjagar.no/skiturar/bilder/10070max.jpg

pozdrawiam
Gosia

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-12-07 12:25:47
Autor: Jarek Spirydowicz
Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich
In article <7e5bfdd0-2832-4c7d-bf0f-8236fc59b05b@p30g2000vbt.googlegroups.com>,
[...]

O, tak to ja też umiem :D
Ale z doświadczenia wiem, że około siódmego wyciągania tego samego osobnika zabawa robi się nudna ;)
Tak czy inaczej rozważania są teoretyczne - niniejszym więc wirtualnie Ci macham, bo według harmonogramu przyjeżdżam wieczorem tego dnia, w którym Ty wyjeżdżasz ;(

Data: 2009-12-09 06:24:14
Autor: pmolski
Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich
On 6 Gru, 19:09, blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:

Dzieki za fajne namiary :)
Zdjecia z Twojego freeridowania wygladaja pieeekne - taki krajobraz
uwielbiam.
Bede polowal na wyjazdy w tamte rejony.

pozdr
Piotr