Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich

Data: 2009-12-07 08:52:35
Autor: player
Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich
On 6 Gru, 04:00, pmol...@ant.pl wrote:

Dlatego moge siedziec do upadlego w Szczyrku, gdzie jest las i puch.

No niby jest ale gdzie tam jeździć? Serio pytam;) Na Skrzycznem zimą
nie jeździlem ale na Czyrnej czy Solisku to marnie z tym, albo ja nie
znam tras :| Jak coś już znalazłem to zaraz robiło sie płasko u trzeba
było z buta dawać :/

--
pozdro.
jay

Data: 2009-12-07 10:00:40
Autor: pmolski
On 7 Gru, 17:52, player <bad-bi...@gazeta.pl> wrote:
On 6 Gru, 04:00, pmol...@ant.pl wrote:

No niby jest ale gdzie tam jeździć? Serio pytam;) Na Skrzycznem zimą
nie jeździlem
Myli mi sie troche bo to dawno bylo ;) ale z samej gory warto pod
wyciagiem i na prawo (patrzac w dol), spore przestrzenie.
Jest fajna trasa prowadzaca przez las ze Skrzycznego do ul.
Olimpijskiej - to sa okolice dolu Czyrnej-Solisko. Koncowka tej trasy
to waska lesna sciezka. Trzeba uwazac, bo po drodze jest stroma sciana
- na tyle stroma, ze nie odwazylem sie z niej zsunac - stalem jakies
4-6 metrow od krawedzi i widzialem przed soba czubki "doroslych"
drzew. IMO 97% ze sie nie zsuniesz tylko spadniesz.
Bardzo lubie okolice chatek pod pierwszym wyciagiem.
Zjazd do dolnej stacji - trzeba przebic sie przez lasek po lewej rece
i duuuuza (ale plaskata) laka z puchem.

ale na Czyrnej czy Solisku to marnie z tym, albo ja nie znam tras :|
Fajna trasa jest w lesie POMIEDZY wyciagami - tymi na ktore wchodzi
sie prosto od kas.

Mialem pomysl na przejechanie ze Skrzycznego do C-S i w polowie
przeleczy odbicie w dol (nie wiem czy madry pomysl).

Jak coś już znalazłem to zaraz robiło sie płasko u trzeba było z buta dawać :/
Ja akurat czesto pakuje sie w dziwne wyplaszczenia, albo zjezdzam na
niewlasciwa strone grzbietu i funduje sobie 1/2-1 godzinne spacery w
sniegu po pachy. Ale dla mnie snb. to taka fajna odmiana turystyki ;)

Piekna trasa jest na Chopoku w lesie ZA Spravodliwa.

pozdr
Piotr

Data: 2009-12-08 00:31:18
Autor: player
On 7 Gru, 19:00, pmol...@ant.pl wrote:

>ale na Czyrnej czy Solisku to marnie z tym, albo ja nie znam tras :|

Fajna trasa jest w lesie POMIEDZY wyciagami - tymi na ktore wchodzi
sie prosto od kas.

Ahmm no to tam nie jechałem ale obok między 5 a wyciągiem, nawet
fajnie i ostro w 1. momencie;)

http://tinyurl.com/yjypwum

Mialem pomysl na przejechanie ze Skrzycznego do C-S i w polowie
przeleczy odbicie w dol (nie wiem czy madry pomysl).

Jak dobrze zakumałem że między Skrycznem a Małym Skrzycznem chcesz
odbić w prawo to da sie, bo jest tam
normalna droga gdzie nawet samochód przejedzie:) Nie wiem jak to
wygląda zimą ale latam tam na rowerze zjeżdżałem.

Ja akurat czesto pakuje sie w dziwne wyplaszczenia, albo zjezdzam na
niewlasciwa strone grzbietu i funduje sobie 1/2-1 godzinne spacery w
sniegu po pachy. Ale dla mnie snb. to taka fajna odmiana turystyki ;)

No niby tak, zawsze jakaś przygoda ale jednak fajnie jak się jeździć a
nie łazić po zaspach z dechą pod pachą ;)

Piekna trasa jest na Chopoku w lesie ZA Spravodliwa.

Byłem dawno temu, nie pamiętam czy na tej trasie, ale na Chopoku masz
dużo większe możliwości freerideowe niż w Szczyrku :)
Co do Alp to po lesie za bardzo nie jeździłem bo po prostu bałem się
że gdzieś utnkę albo zrobie sobie krzywdę ;)
Co do jazdy obok tras to w zasadzie w kazdym ośrodku się da, kwestia
tylko śniegu.
Jak bylem w Val Gardenie to było sporo miejsc gdzie można wyskoczyć po
za traskę tylko co z tego jak puchu nie było;)
To samo w Ischgl. W Livigno trochę mozna było po freeridować, to samo
w Solden. W sumie z tych 4 miejsc które wymieniłem
to na FR najlepsze warunki miałem w Solden.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-12-08 08:05:58
Autor: pmolski
On 8 Gru, 09:31, player <bad-bi...@gazeta.pl> wrote:

Jak dobrze zakumałem że między Skrycznem a Małym Skrzycznem chcesz
odbić w prawo to da sie, bo jest tam
normalna droga gdzie nawet samochód przejedzie:)
Nie pamietam nazw, ale chodzi mi o przejechanie z gornej stacji 2
krzeselka grzbietem w strone drugiego osrodka i zjechanie w pewnej
chwili w bok.
Byc mzoe jechalem Twoja droga rowerowa - to taka waska sciezka
wychodzaca na ul. Olimpijska?

[...]
No to i tak wiecej ode mnie w puchu i za granica jezdziles. Ja bylem
dwa razy w Austrii i raz we Francji.

Chodzi za mna teraz backcountry na Babiej Gorze
http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=17636&start=20&a=aa=a
w tej dyskusji jest gdzies zdjecie z takiej jazdy - mniam :)

pozdr
Piotr

Data: 2009-12-09 00:52:10
Autor: player
On 8 Gru, 17:05, pmol...@ant.pl wrote:

[...]

Takich szczegółów to nie pamiętam;) W kazdym razie dojeżdża się gdzieś
na dół ;)
Z tym że od Skrzcznego jadąc w stronę Małego S. masz plasko
ewentualnie troche w dół i w góre więc na desce bez nie przejedziesz.

--
peace,
jay

Data: 2009-12-09 06:22:22
Autor: pmolski
On 9 Gru, 09:52, player <bad-bi...@gazeta.pl> wrote:

Z tym że od Skrzcznego jadąc w stronę Małego S. masz plasko
ewentualnie troche w dół i w góre więc na desce bez nie przejedziesz.
I tutaj Flowy gora ;)
Od paru sezonow jezdze na Flow'ach i nie zamierzam wracac do
paskowych. Latwosc wykaraskiwania sie z opalow jest nieoceniona :)
pozdr
Piotr

Atrakcyjnosc osrodkow wysokogorskich