Auchan leci w kulki... :-(

Data: 2010-10-20 08:12:45
Autor: Andrzej Lawa
Auchan leci w kulki... :-(
W dniu 19.10.2010 22:50, s_13 pisze:

no i ci jak myślicie, będzie draka? czy rozejdzie się po kościach?
mamy szansę na rewolucję w zdrowej logice myślenia obsługi marketu?
może będę pierwszym klientem "legalnie" robiącym zakupy dla
schorowanego dziadka...:-)

Jak chcesz draki, to mogą zrobić donos, że korzystasz z cudzych
dokumentów ;-> (w pewnym sensie taka karta to jest dokument)

Data: 2010-10-23 21:51:24
Autor: Tapatik
Auchan leci w kulki... :-(
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
> [...]

Jak chcesz draki, to mogą zrobić donos, że korzystasz z cudzych
dokumentów ;-> (w pewnym sensie taka karta to jest dokument)

To ja składam autodonos.
Dawno, dawno temu, jak byłem szczylem z ledwo co wyrobionym prawem jazdy,
korzystałem z dowodu rejestracyjnego Fiata 125p wystawionego na mojego tatę.
Czyli korzystałem z cudzego dokumentu.

--
Pozdrawiam,
 Tapatik