Auchan leci w kulki... :-(

Data: 2010-10-20 11:08:43
Autor: Jingiel
Auchan leci w kulki... :-(

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0dff2fa3-e475-4f03-9171-d7c7a57d0a2d@n26g2000yqh.googlegroups.com...
witam dzisiaj zastała mnie taka nieprzyjemna sytuacja w hipermarkecie
z tematu, którą opiszę cytując treść skargi jaką złożyłem przed
kierownictwo tegoż:
^^^^^
chciałem prosić o wyjaśnienie zaistniałego problemu.

skoro to grupa dyskusyjna, gdzie można swobodnie wyrażać swoje zdanie,
to powiem tylko jedno:
.... jaaaaaa pieeeeeerdolę!!!

Data: 2010-10-20 13:12:33
Autor: s_13
Auchan leci w kulki... :-(
> [...]
> chciałem prosić o wyjaśnienie zaistniałego problemu.

skoro to grupa dyskusyjna, gdzie można swobodnie wyrażać swoje zdanie,

widzę, że kolega śledczy... śledzi ludzi po grupach... zgubny nałóg...

pozdrawiam
s_13

Auchan leci w kulki... :-(