Audi 100 gaśnie na LPG

Data: 2011-08-03 00:00:43
Autor: Olo
Audi 100 gaśnie na LPG
W dniu 2011-08-02 22:15, venioo pisze:

Macie jakies porady? Jakiś czujnik sie spaprał? Paliwo nie dochodzi?
Filtr sie zapchal? Elektrozawor sie zawiesza? Wygieta klapka od
przepustnicy? Krasnoludek umarl? ;)

wszystkie z powyższych mogą wystąpić, najpierw doprowadź auto do idealnego stanu na benzynie, potem zajmij się gazem...
Ale takiej instrukcji jak dopierdolić silnik (będziesz go zabijał długo bo to jeden z tych niezniszczalnych) to dawno nie czytałem.

Data: 2011-08-03 20:55:25
Autor: venioo
Audi 100 gaśnie na LPG
W dniu 2011-08-03 00:00, Olo pisze:
[...]

Na benzynie chodzi jak ta lala, wiec nie mam co doprowadzac.

Ale takiej instrukcji jak dopierdolić silnik (będziesz go zabijał długo
bo to jeden z tych niezniszczalnych) to dawno nie czytałem.

Wlasnie z racji zywotnosci silnika kupilem ten samochod. A jak zabije juz silnik (mysle ze jeszcze rok wytrzyma - taki byl plan minimum przy zakupie), to kupie nastepny samochod za niecala wyplate, nie bede sie pier...l. Nie ma sensu tracic czasu i pieniedzy na bardzo powazne naprawy, za tanie to jest w dzisiejszych czasach. I tak juz glowice zrobilem ostatnio, a niech bedzie, dam mu jeszcze szanse. ;)

--
venioo
GG:198909

Audi 100 gaśnie na LPG