Audi A2 czy New Beetle

Data: 2010-12-18 16:50:29
Autor: Jarek S.
Audi A2 czy New Beetle
A może inaczej: Audi A2 czy Neew Beetle czy MB A klasa?

Samochód dla kobiety, niskiej wzrostem, 90% przebiegu to krótka trasa po mieście....

Data: 2010-12-20 08:44:55
Autor: GR
Audi A2 czy New Beetle
A może inaczej: Audi A2 czy Neew Beetle czy MB A klasa?

popatrz na awaryjnośc......
A2 z silnikiem 1,4 części ma za rozsądną cenę, sporo miejsca w środku, nawet wtryskiwacze nie kosztują majątku, spalanie rzędy 4,5 w mieście
WV niestety rozczarowuje w środku ilością miejsca... ale ja siedizałem w nim tylko raz....
A klasa - zależy który model i który silnik  - ale generalnie wszystkie mają tą wadę, że padające wtryskiwacze (w dieslach) i ciężko jest znaleść wersję bez dwumasy a to juz b. duże pieniądze....
Chyba, że chcesz kupować nuwkę z salonu - to MB będzie najlepszą ofertą...
pozdr.
Gr

Audi A2 czy New Beetle