Audi A2 szukam minusów

Data: 2009-05-03 13:28:12
Autor: z
Audi A2 szukam minusów
Szukam bardziej szczegółowych informacji o A2.
Interesuje mnie szczególnie prześwit tego samochodu
Jakoś nie mogę wygooglać konkretnej informacji.
Gdzie szukać nap. rysunków z wymiarowaniem starszych modeli juz nie produkowanych?
Z minusów A2:
- problemy z widocznością
- homologacja na 4 osoby (dziwne ale widziałem fotkę z 3 zagłówkami na tylnej niedzielonej kanapie
- brak tylnej wycieraczki
- twarde zawieszenia
- nie wiem jak to jest z naprawami blacharskimi, czy będzie wielki problem przy stłuczce (aluminium)?

Naczytałem się dużo zachwytów nad tym samochodem, zwłaszcza 1,4tdi.
Samochód jeździłby głównie w mieście (wysokie krawężniki :-( ) ale od czasu do czasu potrzebuję wyruszyć w nieutwardzony teren. Czy to będzie wielka porażka?

Data: 2009-05-03 14:05:48
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Audi A2 szukam minusów
z pisze:

[...]

znajomy ma 1.4 benzyne bodaj w każdym razie jakąś benzynę.
Podobno beznadziejny jest dostęp do wszystkich części osprzętu silnika i praktycznie nic samemu nie zrobisz bez rozbierania pół przodu.
Chodzi o filtry, aku itd.
Poza tym ponoć fajne z tego co mówił ale części slabo dostępne. Bardzo mało popularne auto
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-05-03 14:08:06
Autor: JKK
Audi A2 szukam minusów

Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <soltys_3@op.pl> napisał w wiadomości news:gtk1ak$fct$1inews.gazeta.pl...
beznadziejny jest dostęp do wszystkich części osprzętu silnika

Jak pamiętam z czasu wprowadzania tego auta - dostęp z założenia
miał być tylko do ew. uzupełniania płynów.

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-03 14:27:04
Autor: z
Audi A2 szukam minusów
JKK pisze:

[...]

Długonogą blondynka co prawda nie jestem ale już dawno przestałem sam grzebać przy samochodzie. Tyle teraz czujników i elektroniki ze nawet nie próbuję. Po prostu taniej wychodzi mi odstawić na parę godzin do zaprzyjaźnionego zakładu (ja wtedy pracuję) I w cale nie zarabiam średniej krajowej. Po prostu wolę mój cenny czas poświęcić rodzinie.
Z tego co czytałem to A2 do psujących się nie należy. Wiem że maska jest na śruby. Chyba rozebranie "pół przodu" zwykłemu mechanikowi nie sprawi wielkiej trudności.
Tylko to aluminium...???

Data: 2009-05-03 18:28:37
Autor: Rafal
Audi A2 szukam minusów
Maciek \Sołtys\ <soltys_3@op.pl> napisał(a):
Chodzi o filtry, aku itd.

Chyba nigdy tego auta nie macałeś. Aku jest w bagażniku.

Pozdrawiam, Rafał.

Data: 2009-05-03 23:30:25
Autor: Grzegorz Prędki
Audi A2 szukam minusów
Maciek "Sołtys" pisze:
z pisze:

[...]

Bzdura. Maske bardzo latwo sie demontuje i masz wszytsko na wierzchu.

Data: 2009-05-03 16:14:16
Autor: Bugatti
Audi A2 szukam minusów

Cały ten samochodzik to jeden wilki minus bo o jego przeznaczeniu nawet producent nie wie do czego to auto zakwalifikować.... bagżnika nie ma...prowadzi się jak Van z kółeczami << 165 mm i silniczki pasują bardziej do traktorka (1.4 TDI i 1.2 TDI).

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-03 16:28:20
Autor: Michal
Audi A2 szukam minusów
bagżnika nie  ma...

bagaznik kolego jest i to nie taki malutki. miejsca w srodku dosyc sporo..

Data: 2009-05-03 18:12:13
Autor: Bugatti
Audi A2 szukam minusów
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości:

bagżnika nie  ma...

bagaznik kolego jest i to nie taki malutki. miejsca w srodku dosyc sporo..

390l owszem ma ale jego długość jest o 100 mm krótsza niż w A3...
Stosunek rozstawu kół do wysokości jest mniej więcej taki jak w toi-toi'u
http://www.a2oc.net/forum/attachment.php?attachmentid=968&d=1186151985
Lepiej brać A3 niż te małe nico.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-03 19:54:05
Autor: z
Audi A2 szukam minusów
Bugatti pisze:
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości:

bagżnika nie  ma...

bagaznik kolego jest i to nie taki malutki. miejsca w srodku dosyc sporo..

Podobno taki sam jak w A3

[...]

Hm... A aluminium, a chwalone silniki 1,4tdi popularne w innych autach koncernu, a czołowe miejsca w rankingach niezawodności.
Co w zamian do miasta? Mercedes klasy A mu do pięt nie dorasta a C3 mi się nie podoba. Nowych napomowanych miejskich aut za dwadziescia pare tys. chyba nie kupi (grande punto, Corsa, Ibiza) Zostają ich starsze mniejsze wersje. Dla mnie za ciasne. Rowerek ostatnio często wożę więc taki kształt bagażnika mi pasuje.

Data: 2009-05-03 18:30:52
Autor: Rafal
Audi A2 szukam minusów
Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):
bagżnika nie  ma...

Chyba nigdy nie widziałeś bagażnika w A2...

prowadzi się jak Van z kółeczami

A jak ma się prowadzić? Jak Ferrari?

Pozdrawiam, Rafał.

Data: 2009-05-03 23:33:53
Autor: Grzegorz Prędki
Audi A2 szukam minusów
z pisze:
[...]

Mamy takie auto w rodzinie. Czasami nim jezdze. Zawieszenie rzeczywiscie twarde, szczegolnie to czuc na progach zwalniajacych. Widocznosc dobra, siedzi sie wysoko, przeszkadzaja tylko szerokie przednie slupki. Bagaznik jest, i to calkiem spory, latwo sie rozkalda tylnia kanape. Dostep do silnika po zdjeciu maski (bardoz latwa czynnosc) wzorowy. Mamy 1,4 benzyne, do miasta wystarczy, autem nie jezdzimy w trasy.

Data: 2009-05-05 01:39:18
Autor: Adam Płaszczyca
Audi A2 szukam minusów
Dnia Sun, 03 May 2009 13:28:12 +0200, z napisał(a):

Z minusów A2:

Wymień nagrzewnicę.... AUDI TO ZŁO!

--
     ___________ (R)

Data: 2009-05-04 23:24:05
Autor: Staszek Sosenko
Audi A2 szukam minusów
On 5 Maj, 01:39, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Dnia Sun, 03 May 2009 13:28:12 +0200, z napisał(a):

> Z minusów A2:

Wymień nagrzewnicę.... AUDI TO ZŁO!

Spierdalaj! Tylko 8h nam to zajęło! :P

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko | staszek <at> sosenko <dot> pl
Audi 80 1.8S '89 + Herbert + AT1200 -> http://tiny.pl/cjlp

Data: 2009-05-06 23:00:37
Autor: Adam Płaszczyca
Audi A2 szukam minusów
Dnia Mon, 4 May 2009 23:24:05 -0700 (PDT), Staszek Sosenko napisał(a):

Wymień nagrzewnicę.... AUDI TO ZŁO!

Spierdalaj! Tylko 8h nam to zajęło! :P

BTW - Kęszyca:
11-12 V