Audi A3 czy warto ?

Data: 2009-03-23 16:10:08
Autor: venioo
Audi A3 czy warto ?
michawar pisze:
Witam.
Poszukiwania samochodu trwają. Obecnie na tapecie mam 5 drzwiowe Audi A3 z 2001 roku z silnikiem 1.8 benzyna (bez turbo). Samochód krajowy od pierwszego właściciela. Cena około 26 tyś zł. Jakie są wasze opinie na temat tego samochodu.
Pozdrawiam

A nie chcesz moze wersji Turbo, 3-drzwiowa, srebrna, z przebiegiem ok.80kkm? :D

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-03-23 16:16:14
Autor: michawar
Audi A3 czy warto ?
> A nie chcesz moze wersji Turbo, 3-drzwiowa, srebrna, z przebiegiem ok.80kkm? :D

Musi być 5 drzwiowy.

Data: 2009-03-23 16:16:21
Autor: Miecio.
Audi A3 czy warto ?
venioo pisze:

A nie chcesz moze wersji Turbo, 3-drzwiowa, srebrna, z przebiegiem ok.80kkm? :D

Z gratisami?? ;p

Audi A3 czy warto ?