Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)

Data: 2011-01-15 11:16:42
Autor: koziel
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Witam serdecznie!

Na wstepie przepraszam za spamowanie tych, ktorzy beda doczepliwi ;)
Z racji pojawiajacych sie ogloszen sprzedazy "grupowych" aut,
chcialbym skromnie przedstawic swoje autko na sprzedaz.

Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Zainteresowanych prosze o kontakt  GSM <888-886-192> lub gg <5767314>.

Pozdrawiam Grupowiczow ;-)

Data: 2011-01-15 19:48:28
Autor: to
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
begin koziel
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Skoro takie super to dlaczego sprzedajesz po niecałym roku? ;-)

Data: 2011-01-15 12:00:09
Autor: koziel
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
nie napisalem, ze jest super - kwestia gustu :)
a sprzedaje, poniewaz dostalem w firmie auto sluzbowe z mozliwoscia
prywatnego wykorzystywania, wiec nie bede potrzebowal drugiego auta.

Data: 2011-01-15 21:18:38
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-15 20:48, to pisze:
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Skoro takie super to dlaczego sprzedajesz po niecałym roku? ;-)

Bo nikt mu nie chce dac przegladu z przebitymi numerami.

Data: 2011-01-15 12:30:39
Autor: koziel
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
i zaczyna sie ;-)

Data: 2011-01-15 20:21:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-15 20:16, koziel pisze:
[...]

Pier....nie o Szopenie. :P
Zajrzyj kilkanaście wątków niżej. W post Krzyśka Niemkiewicza. Stwórz podobny opis, podaj link do fotek w wysokiej rozdzielczości, podaj cenę i przyszykuj się na dogłębną, grupową analizę ogłoszenia. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-15 11:57:41
Autor: koziel
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
W sumie Marcinie masz racje, stworzenie opisu to polowa sukcesu,
ponizej kilka info :-)

Audi A4
1.8 benzyna 125KM
przebieg: 232.000 km (gdy sprowadzalem miala 224.000 km)
autko zarejestrowane
kolor: niebieski metalik
rok: 97
cena: 11.300 zl

Stan mechaniczny:

Jezeli chodzi o mechanike, auto ma juz 14 lat - jednakze uwazam, iz
jest w bardzo dobrym stanie. Silnik nie byl myty - co zreszta widac.
Nie ma wyciekow ze skrzyni czy silnika, sprzeglo w stanie bardzo
dobrym. Za okolo 40-50.000 km bedzie do wymiany rozrzad. Poza tym
silnik zalany olejem polsyntetycznym Mobil 10w-40. W ukladzie
chlodzenia koncentrat g12. Tuz przed zakupem przeszla "duzy przeglad"
w Nienczech. Od czasu kupna, poza standardowa wymiana oleju, filtrow
itp. auto nie wymagalo zadnych napraw.

Ogolny wyglad, stan wizualny:

Z zewnatrz uwazam, ze wyglada ok. Oczywiscie na lakierze sa slady po
myjce automatycznej, na tylnej klapie male "kolko" chyba po antenie
cb. Jezeli chodzi o korozje, nie wystepuje - naprawde w najmniejszym
szczegole ogladalem auto i jak wiadomo Audi ma ocynkowane blachy i
jesli nie bylo "walone" - rdza sie nie pojawi.
W srodku stan tapicerki bdb. Na fotelu kierowcy po lewej stronie
oparcia puscil szew i widac nieco gabki: rozmiar 3 cm dlugosci x 0,5
cm szerokosci. Na fotelu pasazera maly zaciek po zimnej puszcze piwa z
lata ubieglego roku - piwo sie nie wylalo, tylko polozylem zimna
puszke i zostal zaciek. Wewnatrz nie bylo palone - chociaz sam pale,
to nie uznaje "smrodu" fajek w aucie.

Sprawnosc wyposazenia:
Audi posiada climatronic, ktory dziala i nie ma w tym zadnej sciemy.
Ponadto abs, elektryka itp. - wszystko jest sprawne i funkcjonalne.

Wyposazenie:
climatronic, abs, el. szyby, el. + podgrzewane lusterka, airbag x2,
tapicerka alcantara, podgrzewana przednia szyba, asferyczna przednia
szyba, wspomaganie kierownicy, regulacja kierownicy na wysokosc,
regulacja wysokosci foteli przdnich, podlokietnik x2, komputer
pokladowy, podswietlany schowek, skorzana kierownica, dzwignia zmiany
biegow, kokpit, dodatkowa blokada zaplonu,, alarm, centralny zamek,
otwieranie i domykanie szyb z kluczyka, podgrzewane zmki w
drzwiach ,fabrycznie przyciemnione tylne szyby, fabryczny tylny
spojler, owiewki przednich szyb Kamei, koncowka wydechu Audi-
Selection, halogeny, opony zimowe w stanie bdb, 2 kluczyki z kodem
serwisowym, fotochromatyczne lusterka boczne.

Jesli chodzi o foto, aktualnie nie mam mozliwosci wrzucenia zdjec, ale
zainteresowanym wysle mailem.

Mam nadzieje, ze teraz opis bedzie bardziej rzetelny i dokladny.

Prosze tez Szanownych Kolegow o powstrzymanie sie od utarczek slownych
itp. - nie zalezy mi na szybkiej sprzedazy, a chce sprzedac auto
uczciwie i za cene, ktora bedzie satysfakcjonowala zarowno mnie jak i
Kupujacego.

Pozdrawiam serdecznie,
Emil.

p.s. auto znajduje sie okolo 70 km od Zielonej Gory (woj. lubuskie).

Data: 2011-01-15 20:36:22
Autor: CeSaR
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Data: 2011-01-15 20:36:01
Autor: Karolek
W dniu 2011-01-15 20:36, CeSaR pisze:
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Mi sie kolor nie podoba.
No i nie bita... znaczy rozpuszczona.

--
Karolek

Data: 2011-01-15 20:45:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-15 20:36, Karolek pisze:
[...]

Ze skłonnościami do nałogów, nie odwdzięczając się jednocześnie czymkolwiek.

Data: 2011-01-15 20:47:56
Autor: CeSaR
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Mi sie kolor nie podoba.
No i nie bita... znaczy rozpuszczona.

Kolor to kwestia gustu. Zdjêcia s± marne - zobacz na 3, ten kolor co¶ w sobie ma.

Data: 2011-01-17 21:44:34
Autor: Krzysiek_
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):
Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Czy ja wiem czy drogo, tez mam A4 1.8 z praktycznie identycznym wyposazeniem i za `95 zaplacilem podobnie z oplatami, tylko u mnie przebieg 165 tys km. Tez bezwypadek, sterta instrukcji, faktur z lat `90, dwoch wlascicieli z tego samego miasta na tej samej wyspie :) Swoja droga i tak podziwiam, ze tlukli po 10 tys km rocznie na tak malej przestrzeni ;)

Data: 2011-01-15 20:54:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)

Uzytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci news:c83711b0-97c9-41d9-8c7d-48b57132eaa7u3g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

nie dosc ze spamujesz, to jeszcze nie podajesz ceny.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-17 21:55:44
Autor: Lucjan
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
To takie Audi:

http://audik.eu/audi_a4/b5/240/a4_1.8.html

W mie¶cie ponad 10 litrów???

Data: 2011-01-17 23:02:09
Autor: Cavallino
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
U¿ytkownik "Lucjan" <lucjan_wroclaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih2dt0$suh$1inews.gazeta.pl...
To takie Audi:

http://audik.eu/audi_a4/b5/240/a4_1.8.html

W mie¶cie ponad 10 litrów???

Za to jaka rewelacyjna ¶rednia, znowu wychodzi, ¿e w³a¶ciciel do miasta nie wje¿d¿a, ale podaje ¶rednie zu¿ycie. ;-)

Data: 2011-01-17 22:05:19
Autor: Lucjan
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)

Za to jaka rewelacyjna ¶rednia, znowu wychodzi, ¿e w³a¶ciciel do miasta nie wje¿d¿a, ale podaje ¶rednie zu¿ycie. ;-)

ale mieszka na wsi :)

Data: 2011-01-17 23:09:53
Autor: Cavallino
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
U¿ytkownik "Lucjan" <lucjan_wroclaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih2eev$1k2$1inews.gazeta.pl...

Za to jaka rewelacyjna ¶rednia, znowu wychodzi, ¿e w³a¶ciciel do miasta nie
wje¿d¿a, ale podaje ¶rednie zu¿ycie. ;-)

ale mieszka na wsi :)

Zabi³e¶ mi æwieka, tego przypadku nie bra³em pod uwagê.
A mo¿e faktycznie - teraz ¶rednie coponiektórych zaczynaj± byæ realne, wraz z powodem dla którego nie rozumiej± prostych tekstów. ;-)

Data: 2011-01-17 22:01:45
Autor: Adam P³aszczyca
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Dnia Sat, 15 Jan 2011 11:16:42 -0800 (PST), koziel napisa³(a):

Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

WYMIENIONA NAGRZEWNICA? ;>

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-01-17 22:01:20
Autor: Lucjan
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Adam P³aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa³(a):
> [...]

> Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
> sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Na u¿ywan± ze starszego rocznika bo nowa kosztuje wiêcej ni¿ to auto? :)

Data: 2011-01-18 23:10:25
Autor: Adam P³aszczyca
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:01:20 +0000 (UTC), Lucjan napisa³(a):

WYMIENIONA NAGRZEWNICA? ;>
Na u¿ywan± ze starszego rocznika bo nowa kosztuje wiêcej ni¿ to auto? :)

Nie, nagrzewnica tania. Ale 8 godzin robocizny ma sw± cenê.

Data: 2011-01-26 10:05:42
Autor: koziel