Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)

Data: 2011-01-15 20:36:22
Autor: CeSaR
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Data: 2011-01-15 20:36:01
Autor: Karolek
W dniu 2011-01-15 20:36, CeSaR pisze:
Audi A4 1.8 125 KM od kwietnia ubieglego roku w Polsce, osobiscie
sprowadzalem, nie byla bita itp. Oryginalny przebieg i stan zadbany.

Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Mi sie kolor nie podoba.
No i nie bita... znaczy rozpuszczona.

--
Karolek

Data: 2011-01-15 20:45:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-15 20:36, Karolek pisze:
[...]

Ze skłonnościami do nałogów, nie odwdzięczając się jednocześnie czymkolwiek.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-15 20:47:56
Autor: CeSaR
Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)
Mi sie kolor nie podoba.
No i nie bita... znaczy rozpuszczona.

Kolor to kwestia gustu. Zdjęcia s± marne - zobacz na 3, ten kolor co¶ w sobie ma.

Data: 2011-01-17 21:44:34
Autor: Krzysiek_
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
Ladny. Ale jak na ten rocznik to za drogi.

Czy ja wiem czy drogo, tez mam A4 1.8 z praktycznie identycznym wyposazeniem i za `95 zaplacilem podobnie z oplatami, tylko u mnie przebieg 165 tys km. Tez bezwypadek, sterta instrukcji, faktur z lat `90, dwoch wlascicieli z tego samego miasta na tej samej wyspie :) Swoja droga i tak podziwiam, ze tlukli po 10 tys km rocznie na tak malej przestrzeni ;)

--

Audi A4 1.8 125KM - pms'owo do sprzedazy ;-)