Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie

Data: 2010-01-25 18:29:03
Autor: Lewis
Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjjjh7$qfh$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Nigdy nie jezdziłem dieslami, od wielu lat tylko benzyna,
jednak mam możliwość zakupienia auta od znajomego
rocznik 2001, audi A4 kombi 1.9diesel.
Wyposarzenie raczej standardowe, ma klimatronik i komputer spalania, w
zasadznie nic więcej, czy warto zapłacic za takieo auto 30tys?
Ile w komisie moga mu zaproponować?
Auto raczej w stanie dobry, raczej nie byłoby wkładu  po zakupie.
Jeśli bym się zdecydował na co zwracać uwagę, co ulega exploatacji w
takich  dieslach, o co zapytać sprzedającego odnośnie wymian częsci eksploatacyjnych? czy to auto jest bardzo kosztowne w utrzymaniu w porównaniu do opel vectra o podobnym roczniku?
pozdrawiam i dziękuje za opinie

Dołóż z 5kzł i kupisz E39 z 2003roku 3.0D...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-25 19:02:16
Autor: Maciej Browarczyk
Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
Lewis pisze:

Dołóż z 5kzł i kupisz E39 z 2003roku 3.0D...

Doloz z 15kzł i kupisz M3 E46 ale tak mozna w nieskonczonosc a skoro to samochod od znajomego i rzeczywiscie zadbany to warto sie zainteresowac niz szukac ze swieca E39 3.0d z niepewna przeszloscia.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-01-25 19:06:31
Autor: Lewis
Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hjkmba$cn4$1achot.icm.edu.pl...
Lewis pisze:
[...]

To za 27 możesz kupić z 2001, samochód IMO o wiele ładniejszy i wytrzymalszy niż B6
A widzisz różnicę między 5kzł a 15kzł?? W żadnym wypadku nie kupiłbym B6 za takie pieniądze jak podałeś. Niech sobie będzie utarte zdanie o BMW ale jak sobie chcesz to wytrzymałe auta, nawet bardzo, jakie inne pełnoletnie auto wytrzymuje takie męczarnie jak E30/36 u fana WT...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-25 19:34:14
Autor: Maciej Browarczyk
Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
Lewis pisze:

[...]

Wlasnie "IMO o wiele ładniejszy i wytrzymalszy". Moim zdaniem B6 ma ladniejsza sylwetke ale to zalezy od gustu. Miales B6, ze mowisz, ze jest mniej wytrzymale od E39? Ja u siebie wymienilem tylko sprzegielko alternatora, amorki i dwa wahacze (po 210kkm). Tak zle? A silnik 1.9TDI ja na pewno o wiele bardziej wytrzymaly niz 3.0d, to prosta jak konstrukcja cepa jednostka 8v.
Ja mam zdanie o BMW dobre, nie jestem uprzedzony i teksty w stylu "Bolid Mlodziezy Wiejskiej" mnie smiesza, bo sa to strasznie fajne samochody.

ps. Myslalem, ze piszemy o E39 a nie o E30/E36? Audi 80 1.8, ktore sprzedalem w momencie sprzedazy mialo 350kkm, teraz koles nadal nim jezdzi i ogolnie auto nie do zajezdzenia.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-01-25 19:48:59
Autor: Lewis
Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hjko76$f6e$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Fakt kwestia gustu. Ale co do wytrzymałości i awaryjności 3.0d z bmw vs 1.9tdi z VAG-a to bym polemizował.
Z  resztą 5 E39 i A4B6 to zupełnie inne auta, przypadkiem nie różne segmenty?

[...]

Podałem przykład z pełnoletnim autem gdzie e39 narazie w żadnym wypadku się nie klasifikuje do takiego określenia, ale tu przyznam rację stare audice też były pancerne.
Wcale nie jestem wrogiem audi, sam mam i jestem zadowolony ale uważam, że te auta kosztuja za dużo, jak na to co oferują...

Naprawdę szczerze się zastanów czy chcesz kupić auto za 30kpln ktore powinno kosztowac w porywach 25. Chciałeś znać zdanie innych użyszkodników grupy...
Teraz stojąc przed wyborem auta i mając 30kpln wziąłbym e39.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Audi A4 1.9 - rok 2001 -pytanie