Data: 2017-04-17 17:55:29 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Szwagier sprzedaję swoje Audi A5 liftback 2.0 TFSI (211KM) Quattro Stronic z 2010 z przelotem 120tkm. Zastanawiam się nad wymianą swojego klekota (Mazda6 2.0 CiTD) -- bo blacha się zaczyna sypać i nie chce mi się z tym walczyć. Jeżdżę ogólnie ostatnio mało i bardzo krótkie odcinki (2-5km), i choć z DPF w Mazdzie nie ma kłopotu nawet przy takich niekorzystnych warunkach, to dla klekota mimo wszystko zbyt sensowne nie jest takie użytkowanie (poza tym po 9 latach od wyjazdu z salonu trochę mi się już auto przejadło, drażni mnie manual i hałas w kabinie). Wiem że przedliftowe TFSI żarły olej, ten konkretny model nawet 2L/1000km. Ale silnik jest 2 lata po remoncie i przy butowaniu nie zjada teraz więcej jak 0,5L. Warto się w to pakować czy to jeszcze mnie może czymś zaskoczyć w niedalekiej przyszłości (pewnie bym kupił na 3-5 lat)? Stronic? Zawieszenie? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-17 17:38:10 | |
Autor: Budzik | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...
Szwagier sprzedaję swoje Audi A5 liftback 2.0 TFSI (211KM) Quattro0,5 na 1000km? 120kkm i juz wymagał remontu? Ja bym się trzymał z daleka. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach" |
|
Data: 2017-04-17 20:25:57 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Mon, 17 Apr 2017 17:38:10 +0000 (UTC), Budzik
0,5 na 1000km? Ano, taka jest dopuszczalna wartość grupy VW. Fabka też mi wciągała podobnie, a tam było raptem 1.4 bez turbawki. 120kkm i juz wymagał remontu? Nie wymagał, ale właściciel bogaty i drażniło go pożeranie oleju, to se zreperował... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-17 21:13:40 | |
Autor: nom | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1g9eq3jkko9qg$.dlg@myjk.org...
Ano, taka jest dopuszczalna wartość grupy VW. Fabka też mi wciągała podobnie, a tam było raptem 1.4 bez turbawki. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Fabka miała 2 silniki 1.4, od VW i od Skody. Ja mam 1.4 od Skody (AZE 60KM) i od wymiany do wymiany oleju (30 tys. km) pobiera mi ok. 1l (jeżdżę na LPG). A 1 l oleju na 1000km to jakieś "kuzorium". ;-) |
|
Data: 2017-04-17 21:21:58 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Mon, 17 Apr 2017 21:13:40 +0200, nom
Fabka miała 2 silniki 1.4, od VW i od Skody. Ja miałem od VW 75KM :P I jak ją pałowałem, to potrafiła olej wciągać nosem aż mi miska wyschła (pisałem o tym nawet na pms te 13 lat temu)... A 1 l oleju na 1000km to jakieś "kuzorium". ;-) Zgadzam się, ale tak instrukcja pisze... :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-17 21:19:00 | |
Autor: Endriu | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Ano, taka jest dopuszczalna wartość grupy VW. Fabka też mi wciągała podobnie, a tam było raptem 1.4 bez turbawki. Wg mnie te szwaby specjalnie robią z tymi nowymi autami żeby się sypały i żeby Polak jak sobie kupi takie auto z niemieckiego demobilu to od razu musi zrobić remont.. Np w moim pasku b5 ALT (130 koni - oczywiście też bierze trochę oleju) norma oleju który leją fabrycznie to 10W30 ... : http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html https://images83.fotosik.pl/512/22dd93555cf12767.png ..... co ja do swojego golfiacza o silniku 100 konnym lałem od zawsze 10w40. Sie dziwić, że po 100 tysiącach km pierścienie się ścierają, jak olej z niskie ma parametry, i najlepiej gdyby lać od początku pełny syntetyk do niego 5w50. Rynce opadają u tych szkopów. -- Pozdrawiam Endriu |
|
Data: 2017-04-17 22:00:49 | |
Autor: Budzik | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...
Idiotycznym normom mówimy głosne NIE!0,5 na 1000km? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał, że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche |
|
Data: 2017-04-18 08:16:11 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Mon, 17 Apr 2017 22:00:49 +0000 (UTC), Budzik
Idiotycznym normom mówimy głosne NIE! Możemy powołać bezstronną komisję... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-18 11:09:29 | |
Autor: J.F. | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Dnia Tue, 18 Apr 2017 08:16:11 +0200, Myjk napisał(a):
Mon, 17 Apr 2017 22:00:49 +0000 (UTC), Budzik Zwolennikom obnizki kupujemy sluzbowe diesle i wprowadzamy rure do kabiny, przeciwnikom, dla porownania, kupujemy sluzbowe benzyniaki i wprowadzamy rure do kabiny :-) J. |
|
Data: 2017-04-18 13:51:08 | |
Autor: Budzik | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...
Ja tam wybieram głosowanie nogami - jak silnik bierze 1-l/1000 bo tak go producent stworzył to neich sobie producent sam nim jezdzi skoro inni potrafią zrobić takie silniki ktore biorą ułamek tego.Idiotycznym normom mówimy głosne NIE! -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał, że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche |
|
Data: 2017-04-19 08:23:22 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Tue, 18 Apr 2017 13:51:08 +0000 (UTC), Budzik
Ja tam wybieram głosowanie nogami - jak silnik bierze 1-l/1000 bo tak go producent stworzył to neich sobie producent sam nim jezdzi skoro inni potrafią zrobić takie silniki ktore biorą ułamek tego. Zgadzam się. Jeszcze dodatkowo trzeba ukarać parówkowych skrytożerców! ;) -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-17 20:32:05 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
W dniu 2017-04-17 o 19:38, Budzik pisze:
0,5 na 1000km? Prestiż kosztuje. Ja bym się trzymał z daleka. Nie stać Cię i dorabiasz ideololo. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2017-04-17 22:00:49 | |
Autor: Budzik | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak mojnick@onet.pl ...
Dokładnie tak, przeciez powrzechnie wiadomo, ze czym wiecej i czym czesciej trzeba dolewac oleju, tym lepiej ;-)0,5 na 1000km? Zwłaszcza dla prestizu! ;-P -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty ! |
|
Data: 2017-04-18 08:15:39 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Mon, 17 Apr 2017 22:00:49 +0000 (UTC), Budzik
Dokładnie tak, przeciez powrzechnie wiadomo, ze czym wiecej i czym czesciej trzeba dolewac oleju, tym lepiej ;-) Ojtam, ale przynajmniej wystarczy dolewać, nie trzeba wymieniać. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-18 13:51:08 | |
Autor: Budzik | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...
Dokładnie tak, przeciez powrzechnie wiadomo, ze czym wiecej i czym Do tego wystarczy dolewanie na poziomie 0,5l/1000km :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire |
|
Data: 2017-04-17 21:13:28 | |
Autor: PiteR | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:
0,5 na 1000km? nom, to nie słyszałeś, że tyle VW biorą? i to jeszcze ludzie się ciesza że tak mało. Mój passat żarł 1L/1000km do czasu wymiany termostatu i naprawy sprzęgła wisko. Temperatura wzrosła z 78st do 89st i przestał. -- Piter http://piterpro.private.pl/xnews/ |
|
Data: 2017-04-17 21:06:43 | |
Autor: PiteR | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
na ** p.m.s ** Myjk pisze tak:
Ale silnik jest 2 lata po remoncie Boh Chyba po poprawianiu fabryki w temacie pierścieni a nie zużyciowym. Jest tyle innych samochodów na świecie ;) -- Piter http://piterpro.private.pl/xnews/ |
|
Data: 2017-04-17 23:35:46 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Pytaj szwagra czemu sprzedaje auto 2 lata po remoncie silnika, czy dbał o skrzynie i w jakim stanie zawieszenie ... Ogólnie dziwne ze ktoś (szwagier ?) jeździł 5 lat później remont i sprzedaż ...
|
|
Data: 2017-04-18 10:06:29 | |
Autor: Myjk | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Mon, 17 Apr 2017 23:35:46 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Pytaj szwagra czemu sprzedaje auto 2 lata po remoncie silnika, czy dbał o Się zastanawiaj dalej :P jak ktoś zarabia 30+ tys./mies. i ma jeszcze trzy inne samochody. Stwierdził że wymienia Audi A5 na większe i bardziej rodzinne BMW X6, bo bardziej mu ta marka podchodzi. A jak jest to takie dziwne i podejrzane że sprzedaje, to raczej logicznie wynika że nie ma się pytać jak dbał o skrzynię. :P Faktury na wszystko ponoć ma, bo to się okazuje jest 4-os. "ciężarowiec". Kak sprawdzić czy AT działa jak należy? Z automatami mam doświadczenie zerowe. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-04-18 04:10:42 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Audi A5 2.0 TFSI 2010 | |
Skąd ta podejrzliwość ? Jak skrzynia zdechła to szwagier pewnie naprawił przed sprzedażą ;-)
Ps diagnostyka dsg to parę stówek, lokalny spec od ASB powinien ogarnąć |
|