Audi A5 raz jeszcze

Data: 2012-04-19 20:55:17
Autor: Marcin
Audi A5 raz jeszcze
Witam,

Jakiś czas temu temu pytałem na grupie o konkretne ogłoszenie i dzięki Waszej pomocy dowiedziałem się, że auto miało kręcony licznik.

Rozglądam się dalej i znalazłem coś takiego:
http://otomoto.pl/audi-a5-1-8-tfsi-170-km-skora-xenon-C23101089.html

Cena wcale nie atrakcyjna, raczej rynkowa, ale chyba do przyjęcia. Pewnie poszedłby za trochę mniej.

1. Czy warto? Ten rocznik/wyposażenie za tą cenę?
2. Ile można z tego próbować urwać nie narażając się na śmieszność.
3. Czy ten przebieg jest wiarygodny? Może znowu jakaś życzliwa osoba znajdzie to auto na jakimś zagranicznym portalu z 3x większym przebiegiem ;)
4. Jak na razie o aucie słyszałem generalnie dobre opinie, może poza biorącymi olej silnikami 2.0 benzyna. Być może są na grupie użytkownicy A5ek? Co Wam się w tym modelu najbardziej niepodoba? Jakie wady moglibyście wymienić?

Za pomoc aus dem Berge danke!

Serdecznie pozdrawiam,
Marcin

Audi A5 raz jeszcze