Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik

Data: 2013-01-20 14:20:49
Autor: Dawid
Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
W dniu 2013-01-19 16:08, Markos pisze:

Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.
Dzięki za odpowiedzi
Najczęściej w mało używanym silniku, przy rozruchu, słychać
hydrauliczne popychacze zaworĂłw.Naprawi to bez problemu kaĹźdy mechanik, nawet samemu moĹźna.
http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm

Data: 2013-01-20 15:19:32
Autor: Markos
Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
W dniu 2013-01-20 14:20, Dawid pisze:
[...]

Hmm wydaje mi się że to nie to, bo to jest taki dzwiek metaliczny, chodzi tak jakby był diesel, a nie benzyna.
I poszukuje jakiegoś mechanika w świętokrzyskim ew ościennych który może to zdiagnozować.

Data: 2013-01-21 09:33:45
Autor: Heraklit
Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
Był sobie taki dzień: 20 styczeń (niedziela), gdy o godzinie 15:19
*Markos* naskrobał(a):

tutaj znajdziesz dużo informacji: http://www.a6klub.pl/

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2013-01-21 09:33:21

Data: 2013-01-21 15:31:03
Autor: Markos
Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
Jeden z mechaników powiedział mi że jest to : napinacz hydrauliczny zmiennych faz rozrzadu. Mieliscie z tym do czynienia ??

Data: 2013-01-26 10:28:52
Autor: zbronson
Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
On Sunday, January 20, 2013 8:20:49 AM UTC-5, Dawid wrote:
W dniu 2013-01-19 16:08, Markos pisze:

> Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.

> Dzięki za odpowiedzi

Najczęściej w mało używanym silniku, przy rozruchu, słychać

hydrauliczne popychacze zaworów.Naprawi to bez problemu każdy mechanik, nawet samemu można.

http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm

Dawid vel Yogi(n)z rodziny prokuratorskiej.

"Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> wrote in message news:5103a905$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> napisał w wiadomości news:ke07m2$vgr$1node1.news.atman.pl...
Czarujący to jest twój kolejny, brawurowy popis językowy.
Ale za to mamy wyjaśnienie, po co ci potrzebny kolejny dekiel.

to ze masz siostre prokuratorke jest dla ciebie powodem do dumy?

Siostra jest całkiem w porządku. Jako taka jest powodem do dumy. Zawód, to rzecz wtórna. Łuhu chwalił się posuwaniem jakiejś studentki prawa, która miała mu napisać pozew, którym mnie straszył, uważam, że taka studentka mogłaby czyścić buty prokuratorowi z kilkunastoletnim doświadczeniem, ale jakoś z uporem maniaka nie che mi dać szansy na przekonanie się o tym.

-- Yogi(n)

Slon

Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik