Audi A6 vs BMW 530d

Data: 2009-04-08 13:07:26
Autor: Tadeusz
Audi A6 vs BMW 530d
Użytkownik <> napisał w wiadomości news:.com...

Jakie macie zdanie w tym temacie? ?

mój kolega w czasie poszukiwania auta jeździł testowo
E60 530d i A6 3,0TDI
i wg jego subiektywnej opinii lepsze jest Audi, zarówno w kwestii
jakości i ergonomii wnetrza jak i właściwości jezdnych...

PS: ostatecznie kupił Merca :)

Tadeusz

Data: 2009-04-08 15:35:05
Autor: Wiesław
Audi A6 vs BMW 530d
PS: ostatecznie kupił Merca :)

Nie jeździłem ani a6 ani BMW, ale kolego jeżeli $ starczy to też proponuję merce klasy E co prawda ja takiego nigdny sobie nie kupię, ale często takim jeżdżę (kuzyn ma ;-)), jazda takim to bajka, komfort jazdy rewelacyjny.. Właściwie autko bez wad bagażnik jak stodoła (kombi) prawie wszystko się tam zmieści ;-)
pozdrawiam Wiesław

Data: 2009-04-08 07:18:38
Autor: konibak
Audi A6 vs BMW 530d

Nie je dzi em ani a6 ani BMW, ale kolego je eli $ starczy to te proponuj
merce klasy E co prawda ja takiego nigdny sobie nie kupi , ale cz sto takim
je d (kuzyn ma ;-)), jazda takim to bajka, komfort jazdy rewelacyjny..
W a ciwie autko bez wad baga nik jak stodo a (kombi) prawie wszystko si tam
zmie ci ;-)

e320 cdi jest troche za drogi, poza tym nie podoba mi sie stylistyka
nadwozia meroli w tej budzie. Wnetrze świetne, o komforcie nie
wspomne ;)

Data: 2009-04-08 16:50:35
Autor: Wiesław
Audi A6 vs BMW 530d
e320 cdi jest troche za drogi, poza tym nie podoba mi sie stylistyka
nadwozia meroli w tej budzie. Wnetrze świetne, o komforcie nie
wspomne ;)

no tak podchodzisz do auta nie tylko rozsądkiem, ale i sercem ;-) i oczami ;-),

Audi A6 vs BMW 530d