Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?

Data: 2010-07-28 17:24:40
Autor: Irokez
Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?
Użytkownik "Justin" <taketwo@gmail.com> napisał w wiadomości news:i2p7i0$nsf$1opal.futuro.pl...
szok, przymierzam się do nowego A4 a tu w salonie dowiaduje się, że dopłacę śmieszne 10.000 zł
i wyjeżdzam nowiutką A6 ;) zacząłem przglądać cenniki i rzeczywiście A6 i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę złotych i mają A6

Też miałem ochotę na A6, ale jak poczytałem forum jak to ludziskom wytrzymuje zawiecha w tym 20kkm, to w mojej wiosce z nazwy Wałbrzych pewnie wytrzyma tyle co teraz w Alfie, 16kkm na oryginałach, 6kkm na zamiennikach. Oryginały grubo ponad 2kPLN więc... zabawka dla boogatych lub nie jeżdzących po polskich drogach.

--
Irokez

Data: 2010-07-28 17:41:42
Autor: J_K_K
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:i2pi3q$813$1news.onet.pl...
[...]

Szef miał dwa lata temu A6 2.4  bodajże (z salonu).
Spośród wszystkich aut w firmie (Megane, Astry, Vectry, Mondea i Fabie)
to auto zdecydowanie najczęściej odwiedzało serwis,
jak również potrafiło w czasie trasy zawołać o dolewkę oleju ;-)

Pzdr

JKK

Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?