Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie

Data: 2012-05-07 09:12:43
Autor: Myjk
Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
Od paru (wolnych) dni czeszÄ™ internet w poszukiwaniu opinni (w tym forum
A8), ale konkretnych informacji jest bardzo mało. Ktoś miał może okazję
posiadać Audi A8 z serii D3 i mógłby rzucić słowo na temat najlepszych
(jakościowo, nie wydajnościowo) jego zdaniem jednostek napędowych,
wytrzymałości (awaryjności?) podstawowych podzespołów (skrzynie AT,
zawieszenie).

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-05-07 13:48:10
Autor: Robson
Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
Nie podajesz rocznika ani silnika, wiêc tu masz modele stosowanych skrzyñ:
ZF4HP18FLA, ZF5HP19FL, ZF6HP26A, ZF4HP24A, ZF5HP19FLA, ZF6HP32A, ZF8HP55AF, ZF8HP90AF, VL300-6, VL300-7.
Dwie ostatnie to s± CVT, wiêc to ju¿ co¶ mówi.

Data: 2012-05-07 14:33:40
Autor: Myjk
Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
Mon, 07 May 2012 13:48:10 +0200, Robson
Nie podajesz rocznika ani silnika,

Jak już napisałem wcześniej, nie wiem jeszcze jaki silnik chcę. Nie zależy mi na osiągach, parametry najmniejszych jednostek spokojnie mi
wystarczą. Zależy mi na tym, żeby kupić auto (pierwsze używane w życiu :P)
i przejeździć nim 2-3 lata (naturalnie po początkowym obszernym serwisie i
kolejnym należytym serwisowaniu okresowym) i nie rozkraczyć się w polu, bo
akurat TTTM. Jedyne czego nie znoszę jako posiadacz samochodu, to szwędanie
się po serwisach, szukania ew. usterek, nasłuchiwania czy coś przypadkiem
nie pada, itp. ;)

Stąd może ktoś jeszcze poleci jakiegoś dobrego mechanika specjalizującego
się w Audi (opinie o ASO także mile widziane) w Wawie i okolicach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-05-07 14:42:00
Autor: Myjk
Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie
Mon, 07 May 2012 13:48:10 +0200, Robson
Nie podajesz rocznika

Aha, na podstawie przeznaczonej kwoty szacujÄ™ rocznik 2007.

--
Pozdor Myjk

Audi A8 - silnik, skrzynia, zawieszenie