Audi B5 2.4 - opiniee

Data: 2012-07-26 11:16:31
Autor: Lewis
Audi B5 2.4 - opiniee
W dniu 2012-07-26 10:41, Magiera pisze:
Co myślicie o takim silniku w Audi ?? ( czy bierze olej itd )
Jak się sprawuje, może macie akurat audu z takim silnikiem
Rok 1999, przebieg orginalny 209 tys ( potwierdzony książką )
Nie gazowany

Daruj sobie.
Pali jak 2.8 a praktycznie nie jedzie. Trwałość niezła, głowice jedynie kuleją i po przebiegu 250kkm puszczają olej ale to tak jak w większości 30V z audi.
Zdecydowanie lepiej 2.8 a nawet 3.0

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-26 02:59:19
Autor: Artur Kaszak
Audi B5 2.4 - opiniee
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 11:16:31 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
Zdecydowanie lepiej 2.8 a nawet 3.0

3.0 w b5?

Co do reszty zgoda, zdecydowanie lepiej 2.8 30V. Moje dociaga do 300, poza partactwem "mechanikow" nic mu nigdy nie doleaglo.

A ten obecny 2.4 ZTCW nie ma nic wspolnego z tym w b5. Ogolnie to ostatnie silniki bez przeladowania elektronika, FSI i innymi zabawkami.

A.

Data: 2012-07-26 12:48:38
Autor: Lewis
Audi B5 2.4 - opiniee
W dniu 2012-07-26 11:59, Artur Kaszak pisze:
[...]

O fakt 3.0 był w C5 i B6...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-26 11:27:05
Autor: Magiera
Audi B5 2.4 - opiniee
[...]

Akurat czytałem o 2.8 i nie jestem do niego przekonany, w sumie 2.8 przestali produkowac, a 2.4 jest ciągle w produkcji

Data: 2012-07-26 11:35:17
Autor: Lewis
Audi B5 2.4 - opiniee
W dniu 2012-07-26 11:27, Magiera pisze:
[...]

Miałem 2.8 ACK i byłem z niego bardzo zadowolony. Przelotu miał prawie 300kkm i właśnie głowice trzeba było zregenerować bo zaczynał barć olej tzw. górą.

Pewnie że o wiele bardziej trwałe były stare 2.8 12V, czy nawet 2.6 ale tych już od dawna nie produkują... Więc cóż że 2.4 jest produkowany?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Audi B5 2.4 - opiniee