Audi S4, hydraulika

Data: 2009-07-11 10:44:29
Autor: nazgul
Audi S4, hydraulika

No właśnie - wie ktoś co to za dodatek i jaką spełnia funkcję?

podobno zawór 1-kierunkowy zapobiegający powrotowi ciśnienia w kierunku pompy.
może znajdować się w wężu lub przy zaworze obrotowym przekładni.
(powtarzam zasłyszane tłumaczenie - ale nie zajmuję w tej kwestii stanowiska)

osobiście mam taki zaworek usunięty i tobie to polecam skoro szkoda ci kaski na oryginalne rozwiązanie.

bierzesz oryginalny przewód niesiesz do pana który dorabia węże do hydrauliki siłowej (koparki, kombajny itp.)
pan ucina końcówki i spawa do nich standardowe króćce hydrauliczne
między to wstawia się także standardowy przewód hydrauliczny (wersja ligt to zespawanie na stałe oryginalnych krócców z końcówkami zaciskanymi na wężu)
koszt całości nie powinien przekroczyć 100zł (tyle za podobną usługę zapłaciłem w Poznaniu).

Audi S4, hydraulika