Audi dziwny szum!?

Data: 2012-07-29 19:04:46
Autor: Zolw
Audi dziwny szum!?
Witam

Od pewnego czasu (nagle) zauważyłem dziwny szum w moim samochodzie przy dodawaniu gazu. Pacjent to Audi A4 B5 2000 1.9 115KM. Problem wygląda następująco:

Wsiadam do auta, odpalam chodzi jak zawsze. Wrzucam 1 jedzie normalnie wrzucam 2 wciskam gaz o odrazu słysze szum jakbym dał nawiewe na full, mimo tego że nawiew jest wyłączony. Dodam że z wydechu nie leci dym, ale mam duże spalanie 2x wieksze niż normalnie. Spadku mocy nie zauważyłem. Oleju też nie bierze full syntetyk

Pytanie: Turbina? Doloty powietrza do intercoolera? alternator? Półośki? Skrzynia?

Proszę o sugestie:)

Pozdrawiam

Data: 2012-07-29 17:20:15
Autor:
Audi dziwny szum!?
begin Zolw
sÂłysze szum jakbym daÂł nawiewe na full, mimo tego Âże nawiew jest
wy³¹czony.

MoĹźe morze szumi?

--
ignorance is bliss