Audiofilskie kino domowe do 1000 zł - to jednak możliwe !

Data: 2009-07-02 17:08:49
Autor: .
Audiofilskie kino domowe do 1000 zł - to jednak możliwe !
Witam
Po ponad miesięcznym buszowaniu w tematyce kino domowe , za namową doświadczonych audiofili zrezygnowałem z zakupu jakiegoś nowego klocka i dałem się namówić na jakiegoś starego "flagowego" klocka.Jako że słucham i stereo i kd a na nowych formatach dżwięku hd mi nie zależy do wyboru mam Denon avc a10se lub sony STR-DA50ES.Oba klocki to wielce zacne konstrukcje mające niezmiernie pozytywne opinie. Pytanie - czy ktoś z was miał możliwość porównania obu ampl.Jaki ampl waszym zdaniem wysuwa się na prowadzenie?
pzdr.

Audiofilskie kino domowe do 1000 zł - to jednak możliwe !