Augustów, okolice i jezioro Wigry

Data: 2009-05-04 22:46:00
Autor: Mamut
Augustów, okolice i jezioro Wigry
Jacek [jstawik@gazeta.pl] naskrobał:
Majówka za nami. Było rowerowo i kajakowo. Początkowo dość sceptycznie
podchodziłem do rowerowania "po" jeziorach, bo zawsze ciągnęło w góry,
ale po powrocie mogę stwierdzić że rowerowe Mazury to też dobra opcja.
Dla zainteresowanych polecam dwie trasy, które w miniony weekend
pokonaliśmy.
3. Dla kajakarzy wycieczka po jeziorze:
http://gpsies.com/map.do?fileId=dboudqcxqwdacszf
(zapis wysokości z GPS jest dość ciekawy ;) )
Zdjęć kilka:
http://miniurl.pl/pics
Pozdrawiam

Tak OT
Na trasie kajakowej podoba mi się 18 metrów przewyższenia :D
ATSD nieźle pakowaliście, 23km po jeziorze to całkiem sporo

Augustów, okolice i jezioro Wigry