Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

Data: 2012-01-03 14:17:30
Autor: Maciej Pospieszyñski
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
Zapraszamy do licytacji, cel szczytny, ca³y dochód idzie na WO¦P.
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=578768
pozdrawiam MP

Data: 2012-01-04 10:15:41
Autor: jK
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
Zapraszamy do licytacji, cel szczytny, ca=B3y doch=F3d idzie na WO=A6P.

zg³aszam siê na PILOTA. O ile my¶licie cena max bedzie wiêksza?

jk

Data: 2012-01-04 11:44:35
Autor: KiloSierra
Aukcja lot Extra 300 dla WOÅšP
W dniu 12/01/04 11:15,  jK pisze:
Zapraszamy do licytacji, cel szczytny, ca=B3y doch=F3d idzie na WO=A6P.

zgłaszam się na PILOTA.
O ile myślicie cena max bedzie większa?

jk

hahahahaha
kolina osle... jak Pośpiech by cie przewiózł to byś nie wiedział gdzie góra a gdzie dół
a pawia byś rzucał dalej niz widzisz;)

Data: 2012-01-05 09:48:21
Autor: mArek
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
,kolina osle... jak Po¶piech by cie przewióz³ to by¶ nie wiedzia³ gdzie

wiesz, kiedy ja krenci³em figury to jego na ¶wicie nie by³o. Nie pyskuj w tym wontku bo cel jest szczytny a moja opbecna¶æ NA PEWNO podbije cenê.

Kpt. JK

Data: 2012-01-05 22:47:41
Autor: V
Aukcja lot Extra 300 dla WO�P
W dniu 2012-01-05 09:48, mArek pisze:
,kolina osle... jak Po�piech by cie przewi�z� to by� nie wiedzia� gdzie

wiesz, kiedy ja krenci�em figury to jego na �wicie nie by�o. Nie pyskuj w
tym wontku bo cel jest szczytny a moja opbecna�� NA PEWNO podbije cen�.

Kpt. JK

Rozbawiłeś mnie, dzięki Ci dobry człowieku :D

V.

Data: 2012-01-06 02:28:30
Autor: Dariusz K. £adziak
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
U¿ytkownik KiloSierra napisa³:
W dniu 12/01/04 11:15, jK pisze:
[...]

góra a gdzie dó³
a pawia by¶ rzuca³ dalej niz widzisz;)

No wa¶nie tak siê zastanawiam - czy dla zwyciêzcy bêdzie przewidziana jaka¶ mocowana na czas lotu torebka na pawia? Bo inaczej du¿o sprz±tania kabiny mo¿e byæ.

--
Darek

Data: 2012-01-06 13:01:10
Autor: PH
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
W dniu 2012-01-06 02:28, "Dariusz K. £adziak" pisze:
No wa¶nie tak siê zastanawiam - czy dla zwyciêzcy bêdzie przewidziana
jaka¶ mocowana na czas lotu torebka na pawia? Bo inaczej du¿o sprz±tania
kabiny mo¿e byæ.

Wydaje mi siê, ¿e akrobacje bêd± stonowane.

Data: 2012-01-06 14:03:23
Autor: szteffi
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
Wydaje mi siê, ¿e akrobacje bêd± stonowane.

ja zwykle oferujem dwa pakiety: C - cool i W-womit.
Przepraszam wszystkich za jenzyk angielski, ale w lotnictwie to standart.

jk

Data: 2012-01-06 15:42:32
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

U¿ytkownik "Maciej Pospieszyñski" <pospiech@szybowce.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5f84e534-b578-4214-b6c5-e3c5a80dd80dp4g2000vbt.googlegroups.com...
Zapraszamy do licytacji, cel szczytny, ca³y dochód idzie na WO¦P.

Skoro mowa o WO¦P i szczytnym celu mo¿e warto przeczytaæ tak¿e o tym?
http://acontrario.nowyekran.pl/post/5131,wosp-biznes-sie-kreci-cz-1-zloty-melon
http://izabela.nowyekran.pl/post/46772,wielka-orkiestra-pomocy-samemu-sobie
http://1maud.salon24.pl/90954,melony-zlote-melony

Data: 2012-01-06 18:00:09
Autor: szteffi
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
Skoro mowa o WO¦P i szczytnym celu mo¿e warto przeczytaæ tak¿e o tym?

be.....
Nie ma nic o brzozie......

jk

Data: 2012-01-06 19:56:36
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
U¿ytkownik "szteffi" <Stefan.Podrokno@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je79au$m2t$1inews.gazeta.pl...
>Skoro mowa o WO¦P i szczytnym celu mo¿e warto przeczytaæ tak¿e o tym?

be.....
Nie ma nic o brzozie......

To "be...." to beczenie barana, których chcia³by obgryzaæ brzozê?

Data: 2012-01-06 20:08:12
Autor: szteffi
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
To "be...." to beczenie barana, których chcia³by obgryzaæ brzozê?

nie, ale jak czytam takie zawistne bzdury to nie dziwie sie ze prawica jest w py³.
Czemu to oni nie zrobio takiej Orkiestry jak Pan Owsiak (dla Mnie Polak Stulecia) ?

Data: 2012-01-07 13:59:54
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
U¿ytkownik "szteffi" <Stefan.Podrokno@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je7gr2$hf1$1inews.gazeta.pl...
>To "be...." to beczenie barana, których chcia³by obgryzaæ brzozê?
nie, ale jak czytam takie zawistne bzdury to nie dziwie sie ze prawica jest
w py³.
Od kiedy to fakty s± zawistnymi bzdurami?
Tu masz nastêpne informacje z których wynika, ze nie wszystkie zbierane pieni±dze id± na zakup sprzêtu medycznego, jak nas próbuj± przekonywaæ.

Charytatywne wystêpy artystów podczas fina³u Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej
to fikcja. Zespó³ Rezerwat za koncert w Jeleniej Górze dostanie 12 tysiêcy
z³otych, wystêp Lady Pank we Wroc³awiu bêdzie kosztowa³ 7-8 tysiêcy. L.U.C.
zainkasuje w O³awie 6 tysiêcy z³otych.
To, ¿e muzycy ¿±daj± za wystêpy dla WO¦P wielotysiêcznych sum, a
organizatorzy lokalnych imprez chêtnie te pieni±dze wyk³adaj±, Gazeta
Wroc³awska ujawni³a przed trzema laty (
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/76800,komercja-zabija-serca,id,t.html
 ).
W Polsce wybuch³a wtedy prawdziwa burza. - Arty¶ci, nie róbcie wiochy! -
grzmia³ na naszych ³amach Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej
Pomocy (
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/77064,jerzy-owsiak-artysci-nie-robcie-wiochy,id,t.html )
I zapowiada³, ¿e nie przyjmie rozliczeñ imprezy od lokalnych sztabów, które
zap³ac± wykonawcom za wystêpy.
Sztaby te nigdy wiêcej nie mia³y te¿ dostaæ pozwolenia na organizowanie
imprez w ramach WO¦P.
Nic z tego.
Ci sami arty¶ci nadal bior± pieni±dze, a ci sami organizatorzy im je p³ac±.
Oficjalnie - w swoich regulaminach - Wielka Orkiestra ¦wi±tecznej Pomocy
pozwala zwracaæ artystom tylko "faktycznie poniesione i udokumentowane przez
nich koszty transportu".
Jak dzia³a to w praktyce?
Zespó³ Rezerwat za wystêp w Jeleniej Górze dostanie 12 tysiêcy z³otych.
- To koszt przejazdu, zakwaterowania 12 osób i samo honorarium - otwarcie
przyznaje Andrzej Patlewicz, organizator jeleniogórskiego fina³u.

L.U.C. za wystêp w O³awie za¿±da³ 6 tysiêcy z³otych.
Dodajmy, ¿e dojedzie z odleg³ego o niespe³na 30 km Wroc³awia. L.U.C. o
pieni±dzach rozmawiaæ z nami nie chcia³.
Odes³a³ do swojej mened¿erki Matyldy Dudek.
Ta twierdzi, ¿e na tak± cenê zgodzi³ siê lokalny sztab.
- I tak jest niska.
Normalna stawka za koncert to 12 tysiêcy z³otych - mówi Dudek.

We Wroc³awiu na Rynku zagra podczas niedzielnego fina³u Lady Pank.
Za ile?
- Jakie¶ 7 czy 8 tysiêcy.
To zwrot kosztów podró¿y - rzuca Maciej Szewczyk, szef wroc³awskiego sztabu.
Jak zespó³ udokumentowa³ takie koszty dojazdu (wymaga tego WO¦P)?
- Nie wiem, nie mam czasu - ucina Szewczyk.
- Czê¶æ cz³onków zespo³u jest poza Warszaw± i musz± dolecieæ samolotem -
broni stawki mened¿er Lady Pank Marek Mach.

W Legnicy, gdzie w niedzielê wyst±pi± Zakopower, Ira, Szymon Wydra i Carpe
Diem, organizatorzy fina³u w ogóle nie chc± zdradziæ sum wyk³adanych na
artystów.
- To tajemnica handlowa.
Na to, by stawki nie by³y ujawniane zgodzi³ siê osobi¶cie Jerzy Owsiak -
twierdzi Joanna Tylko z Europejskiego Centrum Odszkodowañ, organizatora
legnickiej Orkiestry.
Zapowiada, ¿e honorarium grupy Zakopower trafi po koncercie do puszki WO¦P.
- Ca³e to nie, ale czê¶æ na pewno - precyzuje szybko mened¿er Zakopowera
Rafa³ Podlewski.
On sum tak¿e zdradzaæ nie chce.
¼ród³o
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/490787,ile-naprawde-kosztuje-wielka-orkiestra,id,t.html?cookie=1

Data: 2012-01-07 14:15:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0841ca$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/490787,ile-naprawde-kosztuje-wielka-orkiestra,id,t.html?cookie=1

Co ci takiego Owsiak zrobi³, ¿e go tak szczerze nienawidzisz? Mo¿e chcia³e¶ zrobiæ tak± sam± imprezê i Owsiak ciê ubieg³? Podziel siê ze mn± i innymi powodami twojej nienawi¶ci, a z pewno¶ci± ci ul¿y. Albo udaj siê do jakiego¶ dobrego psychoanalityka. Ta rada p³ynie z g³êbi mojego dobrego i wspó³czuj±cego serca.

Data: 2012-01-07 14:31:05
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f08455c$0$1446$65785112news.neostrada.pl...
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/490787,ile-naprawde-kosztuje-wielka-orkiestra,id,t.html?cookie=1

Co ci takiego Owsiak zrobi³, ¿e go tak szczerze nienawidzisz?

Czemu k³amiesz?

Data: 2012-01-07 14:51:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f084919$0$1463$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mo¿e by³by¶ ³askaw zachowaæ siê przyzwoicie i nie zostawiaæ z mojej wypowiedzi tylko to, co ci odpowiada wypaczaj±c ca³kowicie sens. W dodatku nie odpowiadasz na pytanie.
Oto mój tekst:
[...]

I b±d¿ ³askawy wyja¶niæ nurtuj±c± mnie kwestiê, a nie sugerowaæ, ¿e k³amiê.

Data: 2012-01-07 16:13:24
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f084dcd$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W pierwszym zdaniu jest k³amstwo, wiêc zapyta³em czemu k³amiesz, a ty nie potrafisz na to proste pytanie odpowiedzieæ.
Skoro k³amiesz w pierwszym zdaniu, nastêpne zdania nie maj± sensu.
To przecie¿ oczywiste i dziwne, ¿e nie jest oczywiste dla ciebie.
Znowu robisz z siebie durnia, sam z siebie..

Data: 2012-01-07 18:10:07
Autor: szteffi
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P
W pierwszym zdaniu jest k³amstwo, wiêc zapyta³em czemu k³amiesz, a ty nie

Wiem od enriu ¿e karawana wyrzucono na pysk z jednej z tych kapel i teraz PISuje swoj± rzu³æ do wszystkich mediów.

Zrub to co ja - wrzuæ do KF

Stef

Data: 2012-01-07 18:56:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

U¿ytkownik "szteffi" <Stefan.Podrokno@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je9ugv$a5h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Wiem od enriu ¿e karawana wyrzucono na pysk z jednej z tych kapel i teraz
PISuje swoj± rzu³æ do wszystkich mediów.

Poszed³em za twoj± rad±.

Data: 2012-01-07 19:22:46
Autor: mkarwan
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

> [...]

Wiem od enriu ¿e karawana wyrzucono na pysk z jednej z tych kapel i teraz
PISuje swoj± rzu³æ do wszystkich mediów.

zacznij o d nauki ortografii.

Data: 2012-01-08 11:54:18
Autor: V
Aukcja lot Extra 300 dla WO�P
W dniu 2012-01-07 18:10, szteffi pisze:
W pierwszym zdaniu jest k�amstwo, wi�c zapyta�em czemu k�amiesz, a ty nie

Wiem od enriu �e karawana wyrzucono na pysk z jednej z tych kapel i teraz
PISuje swoj� rzu�� do wszystkich medi�w.

Zrub to co ja - wrzu� do KF

Stef

:D

V.

Data: 2012-01-06 21:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f0743e5$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

be.....
Nie ma nic o brzozie......

To "be...." to beczenie barana, których chcia³by obgryzaæ brzozê?

Widzê, ¿e i tu sojuszników nie znajdujesz?

Aukcja lot Extra 300 dla WO¦P