Aukcja z Allegro

Data: 2009-06-09 22:10:15
Autor: Seba
Aukcja z Allegro

Użytkownik "Bialy" <mr-b@o2.pl.wytnijpokropce> napisał w wiadomości news:h0m7ih$jop$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Ale do ciężkiej kur*y, jak ktoś sprzedaje motocykl z uszkodzoną lewą stroną,
to po kiego chu*a zamieszcza zdjęcia tylko z prawej? Mnie to już zniechęca,

Moze to jedyny profil jaki istnieje na chwile obecna.

Seba
mala czarna VS800

Data: 2009-06-10 03:25:34
Autor: Spider A.J.
Aukcja z Allegro

"Seba" <thedave@ATwp.pl> wrote

Ale do ciężkiej kur*y, jak ktoś sprzedaje motocykl z uszkodzoną lewą stroną,
to po kiego chu*a zamieszcza zdjęcia tylko z prawej? Mnie to już zniechęca,
Moze to jedyny profil jaki istnieje na chwile obecna.

Jak czytam czasem komentarze na onecie, dzienniku itp, to wydaje mi sie
ze analfabetyzm jednak istnieje, wiec po co straszyc ze uszkodzony
caly bok skoro i tak nie przeczyta a kupi bo ogladnie obrazki.
Reklama dzwignia...

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)