Aukcje Mille - zeznawać proszę...

Data: 2012-08-23 15:25:04
Autor: SQLwiel
Aukcje Mille - zeznawać proszę...
6.96 nie weszło

--

Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

Data: 2012-08-23 15:32:53
Autor: cinnek
Aukcje Mille - zeznawać proszę...
W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:
6.96 nie weszło

6,99 i wyżej oczywiście też nie...

Data: 2012-08-23 07:07:36
Autor: eisenberg
Aukcje Mille - zeznawać proszę...
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 15:32:53 UTC+2 użytkownik cinnek napisał:
W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:

> 6.96 nie weszło

6,99 i wyżej oczywiście też nie...

Jak pisałem w pobocznym wątku - skromne 6,85 i 6,80. Obie weszły

Data: 2012-08-25 17:24:44
Autor: MK
W dniu 23.08.2012 o 16:07 eisenberg <eisenberg@neo.pl> pisze:

> [...]

> 6.96 nie weszło

6,99 i wyżej oczywiście też nie...

Jak pisałem w pobocznym wątku - skromne 6,85 i 6,80. Obie weszły

Tak zanizyliscie, ze od przyszlego tygodnia maksymalnie bedzie 7%. Jakies  2m-ce temu dostawalem na aukcjach po 7,3%. Thx koledzy ;).

MK

Data: 2012-08-25 10:47:32
Autor: eisenberg
W dniu sobota, 25 sierpnia 2012 17:24:44 UTC+2 użytkownik MK napisał:
W dniu 23.08.2012 o 16:07 eisenberg pisze:

> Jak pisałem w pobocznym wątku - skromne 6,85 i 6,80. Obie weszły

Tak zanizyliscie, ze od przyszlego tygodnia maksymalnie bedzie 7%. Jakies  2m-ce temu dostawalem na aukcjach po 7,3%. Thx koledzy ;).

Na HH już tylko +1%, a tydzień temu było +2. Czy tylko my zaniżamy? Na forum mBanku przeczytałem post gościa, który się chwalił, że weszło mu 6,6.
PS Na stronie http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/aukcje/ można przeczytać, że "... weź udział w Aukcji (od 27 do 30 sierpnia) i złóż ofertę - oprocentowanie maksymalne 7%". Tendencja wydaje się jasna :(

Data: 2012-08-23 16:15:50
Autor: SERG
Aukcje Mille - zeznawać proszę...
W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:
6.96 nie weszło

6.95 teĹź nie :(

Data: 2012-08-23 16:45:11
Autor: Kamil Jońca
SERG <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> writes:

W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:
6.96 nie weszło

6.95 też nie :(

Założone w poniedziałek 6.9 tak
6.95 nie
KJ

Wiker's Law:
Government expands to absorb revenue and then some.

Data: 2012-08-26 22:01:34
Autor: wromek
Aukcje Mille - zeznawać proszę...
6.96 nie weszło

Mi nie weszło:
6,94
6,95
6,96
6,97
6,98
6,99
oferty z czwartku, godz. ok. 13.30

A to coś w ogóle daje, że się wcześniej złoży oferty? Przecież oni biorą
pewnie, po prostu najniższe i tyle?!

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-26 22:31:15
Autor: Kamil Jońca
"wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

[...]

Przeczytaj regulamin. sortowanie jest najpierw po oprocentowaniu a następnie po dacie
złożenia. Co ma znaczenie przy tym końcowym, górnym  oprocentowaniu. (Poszukaj w archiwum, gdzie będzie że mi 7% w jednej z poprzednich
aukcji weszło , a komuś nie. ALe ja złożyłem w poniedziałe, a ten ktoś
chyba w czwartek.

KJ

Experience is not what happens to you; it is what you do with what happens
to you.
-- Aldous Huxley

Data: 2012-08-26 22:52:11
Autor: wromek
[...]

Czyli można naskładać ofert "na sucho" już w poniedziałek, mimo, że kasy tam jeszcze nie ma i potem czekać, co wejdzie i zabierać od razu resztę kasy gdzieś indziej....

Dzięki,

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-26 23:12:49
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-26 22:52, wromek pisze:

Czyli można naskładać ofert "na sucho" już w poniedziałek, mimo, że kasy tam
jeszcze nie ma i potem czekać, co wejdzie i zabierać od razu resztę kasy
gdzieś indziej....

Ale zabierzesz dopiero w piątek, jeśli się nie zagapisz, bo wtedy do poniedziałku bez %, czyli o suchym pysku ;)
(Owszem, te, co nie wejdą, to można już w czwartek zadysponować na piątek)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

Data: 2012-08-27 22:04:05
Autor: MK
W dniu 26.08.2012 o 23:12 SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> pisze:

Ale zabierzesz dopiero w piątek, jeśli się nie zagapisz, bo wtedy do  poniedziałku bez %, czyli o suchym pysku ;)
(Owszem, te, co nie wejdą, to można już w czwartek zadysponować na  piątek)

Trzeba pamietac, ze maks 50 tys. dziennie przez internet...

MK

Aukcje Mille - zeznawać proszę...