Aukcje Millennium

Data: 2010-09-10 18:14:08
Autor: Wielebny
Aukcje Millennium
Hej,

Zaszło bardzo dziwne zdarzenie. Według strony Millenium najwyższe oprocentowanie wygrywające to 5.64% (lokata zgłoszona 7.09 po 21:00). Natomiast moje dwie lokatki na 5.59% zaproponowane 6.09 zaraz po 9:00 rano się nie założyły.

Zapytałem infolini, ale ponad 10 minutowa dyskusja nie doprowadziła do niczego, ponieważ gość nie miał bladego pojęcia jak działa ten produkt. Poprosiłem o założenie reklamacji i mają się ustosunkować.

Co myślicie?

W.

Data: 2010-09-13 08:46:05
Autor: ~|_ukasz
Aukcje Millennium
W dniu 2010-09-10 18:14, Wielebny pisze:
[...]

Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków na koncie ok. 15.oo.

Data: 2010-09-14 00:37:59
Autor: Wielebny
Aukcje Millennium
W dniu 2010-09-10 18:14, Wielebny pisze:

> Co myślicie?

Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków na koncie ok. 15.oo.

Nie rozmawiamy o kwestiach oczywistych :) Środki na wszystkie 10 lokatek były
zapewnione w jednym momencie.

W.

Data: 2010-09-13 10:44:07
Autor: ms
Aukcje Millennium
Nie ma w tym nic dziwnego, przeczytaj sobie regulamin.
To, że najwyższe oprocentowanie było 5.64, nie znaczy, że każdy je dostanie.
Algorytm wybiera najpierw oferty z największymi kwotami, a Twoje chyba nie przekraczały nawet 100 tys(skoro nazywasz je lokatki :) ), prawda?
Proponuje z małymi kwotami dawać ofertę w okolicy średniego oprocentowania z poprzedniej aukcji,  a nie maksymalnego.

--
Pozdrowienia
Marek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5445 (20100912) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5445 (20100912) __________

Data: 2010-09-14 00:29:53
Autor: Wielebny
Aukcje Millennium
Nie ma w tym nic dziwnego, przeczytaj sobie regulamin.

Czytam co tydzień, więc znam go w zasadzie na pamięć.

To, że najwyższe oprocentowanie było 5.64, nie znaczy, że każdy je dostanie.

To jest oczywiste.

Algorytm wybiera najpierw oferty z największymi kwotami, a Twoje chyba nie przekraczały nawet 100 tys(skoro nazywasz je lokatki :) ), prawda?

A to jest ciekawa koncepcja. Poczytajmy więc regulamin:
-- -- -- -- -
§ 9.
1. Bank przyjmuje do puli wygrywającej oferty:
1) według najniższego oprocentowania oferowanego przez Uczestnika aukcji,
2) według kolejności złożonych ofert, jeżeli suma złożonych ofert
zakwalifikowanych do puli wygrywającej wg najniższego oprocentowania przekroczy
maksymalną kwotę aukcji lub maksymalną liczbę oszczędnościowych lokat terminowych,
-- -- -- -- -

Nic to nie widzę o preferencjach ze względu na wielkość oferowanej kwoty. Możesz
wskazać stosowne zapisy?

W.

Data: 2010-09-14 12:09:23
Autor: ms
Aukcje Millennium
Wygląda na to, że masz rację. Wg regulaminu, jeśli dałeś oprocentowanie niższe i nie weszło, to robią jakiś wałek.
Mnie się to wcześniej zdarzało wielokrotnie, więc uznałem, że widocznie to zależy od kwoty, i dawałem mniejsze oprocentowanie.
W takim razie może podaj wynik rekramacji, jeśli to nie problem.

--
Pozdrowienia
Marek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5448 (20100913) __________