Aukcje Millennium

Data: 2010-09-13 08:46:05
Autor: ~|_ukasz
Aukcje Millennium
W dniu 2010-09-10 18:14, Wielebny pisze:
Hej,

Zaszło bardzo dziwne zdarzenie. Według strony Millenium najwyższe oprocentowanie wygrywające to 5.64% (lokata zgłoszona 7.09 po 21:00). Natomiast moje dwie lokatki na 5.59% zaproponowane 6.09 zaraz po 9:00 rano się nie założyły.

Zapytałem infolini, ale ponad 10 minutowa dyskusja nie doprowadziła do niczego, ponieważ gość nie miał bladego pojęcia jak działa ten produkt. Poprosiłem o założenie reklamacji i mają się ustosunkować.

Co myślicie?

Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków na koncie ok. 15.oo.

Data: 2010-09-14 00:37:59
Autor: Wielebny
Aukcje Millennium
W dniu 2010-09-10 18:14, Wielebny pisze:

> Co myślicie?

Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków na koncie ok. 15.oo.

Nie rozmawiamy o kwestiach oczywistych :) Środki na wszystkie 10 lokatek były
zapewnione w jednym momencie.

W.

--

Aukcje Millennium