Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?

Data: 2013-01-24 07:22:52
Autor: eisenberg
Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam, że na dziś to atrakcyjna oferta

Data: 2013-01-24 16:29:05
Autor: SERG
W dniu 2013-01-24 16:22, eisenberg pisze:
Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam, że na dziś to atrakcyjna oferta

Ja założyłem dzisiaj jedną na 5,90 % po dosyć sporej przerwie  i też mi weszła :).
Aby wiedzieć jakie oprocentowanie "zaoferować" przed złożeniem swojej oferty sprawdziłem wyniki z zeszłego tygodnia aukcji gdzie podali, iż średnie oprocentowanie założonych lokat wyniosło 5,88 %, a maksymalna przyjęta oferta do puli wygrywających lokat to 6%.

Data: 2013-01-24 20:02:56
Autor: bratek
Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
W dniu 2013-01-24 16:22, eisenberg pisze:
Bo ja cały czas. Dziś mi weszły po 5,85-5,90%, ( nie weszła po 5,95 :( ). Uważam, że na dziś to atrakcyjna oferta

słabo. wolę założyć na happy hours na ma maks 92 dni a nie 15 i na 5,8 procent, co wychodzi średnio lepiej niż ta jedna dziesiąta więcej uzyskana na aukcji, bo kasa z lokat aukcyjnych wraca w piątek i nie wiadomo co z nią później zrobić - znaczy zakładać codziennie do następnego czwartku wieczorne lokaty na 3 procent - a to strata prawie tygodnia co 2 tyg:)

Data: 2013-01-24 13:01:05
Autor: eisenberg
Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 20:02:56 UTC+1 użytkownik bratek napisał:
/.../
...kasa z lokat aukcyjnych wraca w pi�tek i nie wiadomo co z ni� p�niej zrobi� - znaczy zak�ada� codziennie do nast�pnego czwartku wieczorne lokaty na 3 procent - a to strata prawie tygodnia co 2 tyg:)

Proszę mi wybaczyć, ale myślę, że tu na grupie ludzie dobrze wiedzą, co zrobić z kasą od piątku (dostępna już o 6-ej rano!) do czwartku nast. tygodnia.

Data: 2013-01-25 09:12:38
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 24 Jan 2013 13:01:05 -0800 (PST), eisenberg napisał(a):

Proszę mi wybaczyć, ale myślę, że tu na grupie ludzie dobrze wiedzą, co zrobić z kasą od piątku (dostępna już o 6-ej rano!) do czwartku nast. tygodnia.

Można mi nie wybaczać, ale jeśli lokują na kilka procent rocznie, to - nie
wiedzą. Takie tam luźne spostrzeżenie.

AK

Data: 2013-01-25 17:00:01
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-01-25 09:12, Andrzej Kubiak napisał(a):
[...]

Wiem, ale nie powiem?

--
TrzyLinie

Data: 2013-01-25 17:27:45
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 25 Jan 2013 17:00:01 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Można mi nie wybaczać, ale jeśli lokują na kilka procent rocznie, to - nie
wiedzą. Takie tam luźne spostrzeżenie.
Wiem, ale nie powiem?

Proste stwierdzenie faktu. Chyba nie twierdzisz, że lokata bankowa jest
najcudowniejszym sposobem pomnażania środków i korzystanie z tego
"instrumentu" świadczy o dużej znajomości świata finansów? Bo przyczepiłoś
się do zdania typu "niebo jest niebieskie".

AK

Data: 2013-01-26 01:04:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?

"Andrzej Kubiak" 15hv7g57s4l8a$.p0xq2zyjhr6a.dlg@40tude.net

[...]

No właśnie... Lokata to najprymitywniejszy sposób pomnażania
pieniędzy. Czy nie należy wyjść nieco dalej i poeskpolorować
lepsze (skuteczniejsze, dające większe zyski -- rzecz jasna
po uwzględnieniu ryzyka) efekty?

Data: 2013-01-25 22:30:43
Autor: eisenberg
W dniu sobota, 26 stycznia 2013 01:04:50 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]

pieniędzy. Czy nie należy wyjść nieco dalej i poeskpolorować

lepsze (skuteczniejsze, dające większe zyski -- rzecz jasna

Fakt, np. giełda. Krótkoterminowych instrumentów jest bez liku

Data: 2013-01-26 13:29:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?

"eisenberg" edb1b2fe-ff08-453b-a005-5fc4ae1b56e3@googlegroups.com

: Fakt, np. giełda. Krótkoterminowych instrumentów jest bez liku

Jednak warto mieć rozeznanie i rozumieć te instrumenty
niemuzyczne -- aby zyskiwać szmal [na panienki] nie tracić.
Grupie dziękuję za ostrzeżenie mnie przed Plichtą -- dzięki
tym właśnie ostrzeżeniom nie ulokowałem części mych pieniędzy
w złotym interesie.

Data: 2013-01-26 04:21:22
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-01-25 17:27, Andrzej Kubiak napisał(a):
W dniu 2013-01-25 17:00, TrzyLinie napisał(a):
[...]

Jakie są cudowniejsze sposoby pomnażania środków od piątku do następnego
czwartku niż np. lokata na kilka procent?

Bo przyczepiłoś się do zdania typu "niebo jest niebieskie".

Jeśli już to chyba "przyczepiłyście się" :)

--
TrzyLinie

Data: 2013-01-26 07:44:35
Autor: Maruda
W dniu 2013-01-26 04:21, TrzyLinie pisze:

Jakie są cudowniejsze sposoby pomnażania środków od piątku do następnego
czwartku niż np. lokata na kilka procent?

Kupić w sobotę auto od świeżo owdowiałej wdowy i sprzedać w niedzielę z zyskiem na giełdzie.
Tudzież inne podobne typu "kupić tanio i sprzedać drogo". Np można kupić/sprzedać 100k$ na Forexie. Ryzyko? Tylko cieniasy mówią o ryzyku.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-24 20:33:38
Autor: Maruda
W dniu 2013-01-24 20:02, bratek pisze:
[...]

.... ale żeby wskoczyć w HH, to musisz trzymać kasę na oszczędnościowym (na gówniany %) i tylko raz na miesiąc za darmo wylać na DK i wlać na HH.

A swoją drogą - przestaliście drodzy koledzy raportować o HH, to i wykorzystanie spadło...
A mnie akurat lada tydzień będą się kończyć 7% pozakładane latem na pół roku na HH.