Aukcje kredytowe

Data: 2009-03-06 19:57:08
Autor: Patryk
Aukcje kredytowe
Przeglądałem dziś sobie Internet, popijając mocne i zimne piwko i trafiłem na ciekawy serwis:

http://www.aukcjekredytowe.pl/1/234

Korzystał już ktoś z niego? Jakie wrażenia?

--
Patryk

Data: 2009-03-07 00:02:30
Autor: kashmiri
Aukcje kredytowe

"Patryk" <patryx@wp.pl> wrote in message news:gors6t$n58$1nemesis.news.neostrada.pl...
Przeglądałem dziś sobie Internet, popijając mocne i zimne piwko i trafiłem na ciekawy serwis:

http://www.aukcjekredytowe.pl/1/234

Korzystał już ktoś z niego? Jakie wrażenia?

IDIOTA.

Spadaj stąd wreszcie z tym swoim nachalnym spamem i punktami, które zbierasz każdego, kto kliknie w link.

Jeśli kogoś naprawdę interesuje, to klikać tylko na "czysty" link:
http://www.aukcjekredytowe.pl

k.

Data: 2009-03-06 12:36:50
Autor: Jacek Erazmus
Aukcje kredytowe
On 6 Mar, 21:02, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
"Patryk" <pat...@wp.pl> wrote in message

> [...]

IDIOTA.

Spadaj stąd wreszcie z tym swoim nachalnym spamem i punktami, które zbierasz

Jeśli kogoś naprawdę interesuje, to klikać tylko na "czysty" link:http://www.aukcjekredytowe.pl

Szkoda że nie ma wersji demo bo nie chcę mi się rejestrować .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Aukcje kredytowe